شماره ۱۴۹۶ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور
صفحه را ببند
فروش 700میلیونی نسخه ششم ماموریت غیرممکن تام کروز

فروش فیلم «ماموریت غیرممکن: فال‌اوت» با بازی تام کروز از مرز ۷۰۰‌میلیون دلار فراتر رفت که در میان سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» بی‌سابقه است و رکوردی تازه در کارنامه کاری تام کروز محسوب می‌شود. نخستین فیلم «ماموریت غیرممکن» را «برایان دی‌پالما» در‌ سال ۱۹۹۶ با بودجه ۸۰‌میلیون دلاری ساخت که به فروش جهانی ۴۵۷‌میلیون دلار رسید. چهار‌سال بعد و در ‌سال ۲۰۰۰ دومین قسمت از این مجموعه با کارگردانی «جان وو» به سینما آمد و این‌بار ۵۴۶‌میلیون دلار فروخت.
«جی.جی ابرامز» در ‌سال ۲۰۰۶ ساخت قسمت سوم را برعهده گرفت و این فیلم که با بودجه سنگین ۱۵۰‌میلیون دلاری ساخته شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها ۳۹۷‌میلیون دلار در سطح جهان کسب کرد. تام کروز که این‌سال‌ها روز‌های خوبی را در گیشه ‌هالیوود تجربه نکرده، با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت‌ آمیز به سینما است. علاوه بر تام کروز، بازیگر همیشگی مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، ونسا کربی بازیگر سریال پرطرفدار تاج، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن ۶ جلوی دوربین رفته است.
تام کروز خود گفته است در بسیاری از صحنه‌ها که نیاز به بدلکار بوده است، اجازه استفاده از بدلکار نداده و خودش برخی از صحنه‌های دشوار را بازی کرده است. حتی گفته شده است که او برای بازی در یکی از صحنه‌ها برای انجام عمل آکروباتیک مصدومیت بسیار شدیدی پیدا کرد و به همین دلیل پروژه نزدیک به یک‌ماه به تعویق افتاد. خودش در این خصوص گفته که زانویش سر یکی از آن بدلکاری‌ها شکست. از او پرسیدند سر چه سکانسی این سانحه برایش پیش آمده است؟ کروز جواب داد:   «یکی از آن صحنه‌های آسان بود وقتی من باید می‌دویدم و از روی یک ساختمان به سمت ساختمان بعدی می‌پریدم».

 


تعداد بازدید :  513