شماره ۱۴۹۶ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

کارلوس کی‌روش: آزمون به دلایلی بعد از جام جهانی از تیم ملی کناره‌گیری کرد، ولی این کناره‌گیری همیشگی و دایمی نیست. وقتی آزمون از من خواست نظرم را درباره خداحافظی او بگویم، موافقت کردم که او را موقتا به تیم ملی دعوت نکنم و دلیل آن هم مسائل شخصی‌ این بازیکن بود. بعد از آنکه آزمون مشکلاتش را حل کند به تیم ملی دعوت خواهد شد.
 
 سامان قدوس: سبک بازی تیم آمیان خیلی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نزدیک است. ما از نظر دفاعی خیلی خوب هستیم و فوتبال بسته‌ای را در زمین خودمان بازی می‌کنیم. به همین دلیل فکر می‌کنم که برای من خیلی خوب باشد چون می‌توانم با بازی در آمیان به شرایط بازی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عادت کنم. می‌خواهم در جام ملت‌های آسیا به‌طور کامل بازی کنم. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی آدم باهوشی است. او می‌داند که وقتی شما مسافتی طولانی را طی کرده‌اید، خسته شده‌اید ولی من دوست دارم در تمام بازی‌ها به میدان بروم.

 حسین علیزاده: رشته هنر رشته سختی است، وقتی این جوانان به دانشگاه می‌روند و به‌طور عمیق با آن آشنا می‌شوند، نوبت خدمت به جامعه می‌رسد اما متوجه می‌شوند که تریبون در دست موسیقی کوچه و بازار قرار دارد، اگر بخواهیم وجود رانت‌خواری را تأیید کنیم، باید حضورش در موسیقی را نیز تأیید کنیم. قصد توهین به کسی را ندارم اما ساختار و قوانین ما به شکلی است که کم می‌شود بدون زدوبندهای معمول به وضع اقتصادی خوب دست پیدا کرد. هرکسی که راه درست را انتخاب کند، راهش سد می‌شود، حتی گاهی احترام به کسانی که سال‌ها برای رشته‌ای تلاش کرده‌اند نیز وجود ندارد، این وظیفه دولت است که باید آن را درک کند.

 حسین محب‌اهری: چند آمپول دیگر باید تزریق کنم و پس از پایان این دوره درمانی، یک‌سری آزمایش‌ها را انجام خواهم داد و پس از آن دکترم آنها را بررسی خواهد کرد تا برای ادامه درمانم برنامه‌ای جدید در نظر بگیرد.

 


تعداد بازدید :  331