شماره ۱۴۹۹ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
کیوسک

مجله تایم در طرح جلد این هفته خود به بحران مالی معلمان مدارس دولتی در آمریکا پرداخته است. این روزنامه با درج عکس یک معلم از قول او می‌نویسد: «من 16‌سال سابقه کار و مدرک فوق‌لیسانس دارم و دو جا کار می‌کنم اما هنوز هم مجبورم برای پرداخت هزینه‌های ماهانه خودم پلاسمای خونم را هر دوهفته یک‌بار با مبلغ 60دلار اهدا کنم».

روزنامه دیلی‌میرور در این شماره خود به روایت زندگی مردم عادی در کره‌شمالی پرداخته است. خبرنگار این روزنامه هشت روز در کره‌شمالی سر کرده تا بتواند چالش مردم عادی کره‌شمالی را در زندگی روزمره خود گزارش کند. این روزنامه می‌نویسد؛ غیر از مردم و نخبگان پیونگ‌یانگ که شست‌وشوی مغزی شده‌اند، مردم عادی در دیگر شهرهای کره‌شمالی برای گذران زندگی خود و زنده‌ماندن روزهای سختی را می‌گذرانند.

روزنامه گاردین به مصاحبه دو مظنون به قتل سرگئی اسکریپال جاسوس روسی پرداخته و نوشته این دونفر دروغ می‌گویند. این دو در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی روسی، هر دخالتی در ترور را تکذیب کردند. سخنگوی کرملین نیز روز گذشته اعلام کرد، این دونفر هیچ قانونی را نقض نکرده‌اند؛ بنابراین تحت تعقیب قضائی قرار نخواهند گرفت. دفتر نخست‌وزیر انگلیس از موضع روس‌ها بشدت انتقاد کرده است.


تعداد بازدید :  346