شماره ۱۴۹۹ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
ذره‌بین

شیرجه مرگ در آبشار جنگلی بابل
جوانی 21 ساله حین شنا در منطقه تفریحی و جنگلی «هفت‌آبشار» بابل جان باخت .در ساعت 19 و 4 دقیقه روز  پنجشنبه در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی‌بر وقوع حادثه مرگبار در منطقه تفریحی «هفت‌آبشار بابل‌کنار»، ماموران انتظامی به محل حادثه عزیمت کردند. ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند فردی به نام «محمدعلی» 21 ساله بعد از شیرجه زدن به داخل آب دچار مصدومیت شدید شده و به علت غرق‌شدگی جان خود را از دست داده است. با حضور گروه‌های امدادونجات و همکاری مردم جسد این فرد از آب بیرون کشیده و برای بررسی بیشتر به سردخانه منتقل شد، علت حادثه در دست بررسی  قرار دارد.

کشف لاشه الاغ ذبح‌شده در حیاط خانه مرد کبابی
یک لاشه الاغ ذبح‌شده در حیاط خانه مردی پیدا شد که در شهر گرگان مغازه کبابی دارد. کارشناسان دامپزشکی پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی در منزل خود الاغ ذبح کرده است، وارد عمل شدند. پس از هماهنگی با بهداشت، نیروی انتظامی به درخانه  متخلف رفته، اما وی در را باز نکرد.
رئیس شبکه دامپزشکی گرگان با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی جانشین دادستان حکم رفتن به داخل منزل گرفته و پلیس وارد منزل شد اما متهم بلافاصله متواری شد. در حیاط خانه یک لاشه الاغ ذبح‌شده آویزان بود که همسر فرد ادعا کرده آن را برای سگ ذبح کرده‌اند. این درحالی است که همسایه‌ها گفته‌اند در مدت کوتاهی چندین‌بار متوجه ذبح الاغ در این منزل شده‌اند.
یک منبع آگاه در این‌باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: این فرد گوشت الاغ را به جای گوشت برزیلی به فروش می‌رسانده است. متهم همچنین در یکی از میادین شهر گرگان
مغازه کبابی دارد.

باند «وحید رشته» متلاشی شد
یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار جنوب‌غرب تهران به نام «وحید رشته» در عملیات پلیس دستگیر شد. به دنبال وقوع چندین سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو، تیم عملیات کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) اقدام به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته در محل وقوع این سرقت‌ها کرده و موفق به شناسایی اعضای این باند شد. در بررسی تصاویر دوربین‌ها، مشخص شد چهار عضو این باند با استفاده از یک دستگاه پرشیا مشکی‌رنگی اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات خودرو در منطقه کرده و از این‌رو با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه 18، سرکرده این باند به نام «وحید رشته» که از سارقان سابقه‌دار است، شناسایی شد.
در بررسی‌های تکمیلی، ماموران پلیس موفق به دستگیری وی و کشف تعداد قابل توجهی ضبط، باند و تجهیزات صوتی خودرو شدند؛ این درحالی بود که پس از دستگیری «وحید رشته» وی به سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و مدعی شد این سرقت‌ها را با همدستی سه نفر دیگر انجام داده است. با توجه به اعتراف متهم نسبت به سرقت لوازم چندین خودرو در منطقه زمزم، ماموران موفق شدند هر سه متهم دیگر را به همراه تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو، ضبط و باند دستگیر کنند.
به گفته رئیس کلانتری شهرک ولیعصر تا این لحظه 15 مالباخته از اعضای این باند شکایت کرده‌اند و پرونده متهمان در دست بررسی‌های تکمیلی است.


تعداد بازدید :  362