شماره ۱۴۹۹ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

برانکو ایوانکوویچ: طبیعی است که الدحیل پتانسیل مالی زیادی دارد و نسبت به ما شرایطش خیلی خوب است، اما آقای گرشاسبی به بازیکنان قول داده که در صورت عبور از این مرحله به آنها پاداش خواهد داد. هر چند که در بحث مالی مدیران باشگاه تلاش خودشان را انجام دادند، اما این را باید بگویم که بازیکنان پرسپولیس برای پاداش بازی نمی‌کنند، چرا که آنها برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند چون برای هر بازیکنی افتخار است که به عنوان نماینده کشورش در لیگ قهرمانان آسیا باشد. ما به حمایت هواداران نیاز داریم و روی آن حساب زیادی کرده‌ایم و امیدوارم که ورزشگاه پر از تماشاگر باشد تا از ما حمایت کنند.
 
 امیرحسین فتحی: ما تا پایان شهریور فرصت داشتیم. با تلاشی که باشگاه کرد، به همراه فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و دوستان دیگر توانستیم با پرداخت بدهی‌هایی که از باشگاه به AFC شکایت شده بود، معضل را حل کنیم. امیدواریم هیچ مشکلی برای ما و حتی باشگاه پرسپولیس نباشد تا هواداران ما بتوانند بیننده مسابقات ما در لیگ قهرمانان آسیا باشند. امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم روز خوبی را رقم بزنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم تا جبران بازی رفت باشد و هواداران هم خوشحال شوند.
 
 قباد شیوا:آقای وزیری‌مقدم از ایتالیا به دانشکده هنرهای زیبا آمده بود و دانشجوها را تعلیم می‌داد. حضور او در دانشکده هنرهای زیبا مانند یک زلزله بود. سیستم کار با دانشجوها گل و منظره (کمال‌الملکی) بود اما او که آمد، به این چیزها می‌خندید. باید بگویم برخی افراد دور‌و‌بر وزیری‌مقدم مانند مگسان دور شیرینی از او استفاده کردند.  
 
 کیوان ساکت:طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته روز جمعه ۲۳ شهریورماه در تالار اپراهال شهر ایروان کشور ارمنستان کنسرتی را با همراهی استاد ژیوان گاسپاریان نوازنده سرشناس ساز دودوک برگزار می‌کنیم که در این کنسرت علاوه بر حضور این هنرمند وحید تاج نیز به‌عنوان خواننده گروه «وزیری» را همراهی می‌کنند.


تعداد بازدید :  283