شماره ۱۵۰۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور
صفحه را ببند
کیوسک

روزنامه هوستون کرونیکل در صفحه نخست خود به طوفان فلورنس پرداخته است. طوفانی که روز جمعه به سواحل کارولینای شمالی رسید و بیش از 4‌میلیون آمریکایی را وادار کرد خانه‌هایشان را ترک کنند. این طوفان همچنین تاکنون 5 کشته به جای گذاشته است. گفته می‌شود سرعت این طوفان به بیش از 240کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کیت میدلتون داشس کمبریدج و همسر پرنس ویلیامز کمپینی را برای حمایت از کودکانی که از توسط سیستم‌های خدمات اجتماعی بریتانیا فراموش شده‌‌اند، به راه انداخته است. روزنامه دیلی‌ میل دراین خصوص می‌نویسد: «کیت میدلتون معتقد است حمایت از کودکان باید از همان ابتدای تولد انجام شود و به همین دلیل جمعی از دانشگاهیان و محققان و جامعه‌شناسان را به‌عنوان کارشناسان کمپین خود دعوت به کار کرده است».

روزنامه دیلی تلگراف در تیتر نخست خود به همه والدین توصیه کرده است؛ به هنگام خواب گوشی‌های موبایل خود را خاموش کنند. این روزنامه نوشته است؛ والدین با این کار می‌توانند به الگویی برای کودکانشان تبدیل شوند تا کودکان کمتر با تلفن‌های همراهشان مشغول شوند. آمارها حکایت از آن دارد که میزان استفاده کودکان انگلیسی از گوشی‌های موبایل بسیار نگران‌کننده است.

 


تعداد بازدید :  372