شماره ۱۵۰۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور
صفحه را ببند
عدد روز

300 نفر از 7‌هزار کارگر نساجی باقی مانده‌اند

نصرالله دریابیگی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران، نقطه‌ ثقل مشکلات کارگران را مدیریت کارخانه نساجی مازندران دانست و گفت:   مشکلات مالیاتی و بیمه ازجمله معضلات این کارخانه به علت مشخص‌نبودن مدیرعامل و هیأت‌مدیره کارخانه است. برای حل این مشکل دولت در رأس آن باید وارد شود. دریابیگی با ابراز تاسف از روندی که این کارخانه در دهه‌های اخیر تا به امروز طی کرده است، گفت: تعداد کارگران درحال حاضر ۳۱۰ نفر است، این یعنی  از ۷‌هزار نفر بعد از انقلاب به ۳۰۰ نفر رسیده‌ایم.

2000 میلیارد تومان صرفه‌جویی با جایگزینی کولرهای فرسوده

بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورت جایگزینی یک‌میلیون کولر‌گازی فرسوده پرمصرف با کولرهای کم‌مصرف در استان‌های جنوبی، شاهد صرفه‌جویی انرژی به ارزش ۲‌هزار‌میلیارد تومان در‌ سال خواهیم بود. با توجه به اظهارنظر اخیر وزیر نیرو و سخنگوی صنعت برق، یکی از طرح‌های مهم این وزارتخانه، جایگزینی یک‌میلیون کولرگازی فرسوده و پرمصرف با کولرهای کم‌مصرف در استان‌های جنوبی کشور است. 

864 میلیارد ریال جریمه   متخلفان رجیستری موبایل

یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ۱۴پرونده تخلف اصالت‌سنجی یا رجیستری گوشی تلفن همراه، تخلف ۱۳ پرونده محرز شد و متهمان به پرداخت ۸۶۴‌میلیارد و ۲۳۲‌میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند. رایگانی ادامه داد:   سازمان تعزیرات از چندی پیش رسیدگی به ۱۴ پرونده تخلف رجیستری گوشی تلفن همراه را آغاز کرده است که متهمان این پرونده‌ها ۴ زن و ۱۰ مرد بودند که به شعبه ۲۲ تعزیرات حکومتی استان تهران احضار شدند.


تعداد بازدید :  213