شماره ۱۵۰۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

یحیی گل‌محمدی: در این یکی دو ماه اخیر واقعا اذیت شدیم و از نظر مالی در شرایط سختی قرار داشتیم، باشگاه هم نتوانست اسپانسر پیدا کند و می‌دانم که بازیکنانم مشکلات مالی زیادی دارند. آنها امیدوار بودند که هر چه سریع‌تر مشکلات حل شود ولی تا حالا نشده است. البته به ما این قول را داده‌اند که مشکلات حل شود و قرار است تا روز یکشنبه به بازیکنان پرداختی داشته باشند. اگر به داد این تیم نرسند، کار سخت خواهد شد و جوابی برای بازیکنان نخواهم داشت و نمی‌توانم به آنها انگیزه‌ای بدهم. ما فقط امیدوار هستیم که این اتفاقات بیفتد.

 هدایت ممبینی: ما باید اول بدانیم درخواست کی‌روش چیست. اگر به دنبال پیشرفت یا حضور در رنکینگ بالاتر هستیم، باید خواسته‌های کی‌روش را پیاده کنیم. ما باید اول ببینیم می‌توانیم خواسته‌های کی‌روش را اجرا کنیم یا نه اگر نمی‌توانیم طبعا نباید از او انتظار داشته باشیم. در حال حاضر شرایط واقعا سخت است و ما مشکلات مالی زیادی داریم. در قرن 21 هستیم و همه جای دنیا به فوتبال به‌ عنوان یک اقتصاد نگاه می‌کنند. درواقع کسانی باید بیایند و حق فوتبال را بگیرند. فدراسیون هم باید پاسخ مشخصی به خواسته‌های سرمربی تیم‌ملی داشته باشد و تعهداتی که نسبت به او دارد را عملی کند.

 حمیدرضا آذرنگ:  ‌من 8‌سال جنگ را اندیمشک بودم، برای همین همه جا می‌گویم فرزند خوزستان هستم، فرقی هم نمی‌کند کجای خوزستان. من زاده تهران هستم، یک سالم بود که به خاطر ضرورت شغل پدرم که تکنیسین لوازم برودتی بود به اندیمشک مهاجرت کردیم و 18‌سال در آنجا ماندگار شدیم. شکل‌گیری شاکله روحی و روانی من در آنجا اتفاق افتاد و 8‌سال را در جنگ سپری کردیم. در دقیق‌ترین و عمیق‌ترین جایی از زندگی که آدم می‌تواند همه چیزش درست شکل بگیرد و قوام پیدا کند در جنگ بودم.

 داریوش ارجمند:  ناصر تقوایی امروز در غفلت کارگزاران فرهنگی تنها با خاطرات سینمایی‌اش سیر می‌کند. تقوایی بسیار بیش از اینها در ذهن و روح خود حرف و هنر داشت که برای ما بازگو کند.


تعداد بازدید :  328