شماره ۱۵۰۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# علی_کریمی # جانبازی #بازنشستگی # سعید_کنگرانی

سپیدرود بحران‌های حیرت‌انگیز ابتدای فصل را پشت سر گذاشته و با علی کریمی تا حدودی به آرامش رسیده است. این تیم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی هم در یک بازی جنجالی توانست با یک گل دربی گیلان را از ملوان ببرد و به مرحله بعد صعود کند. اتفاق جالب، تشویق شدید علی کریمی در رختکن سپیدرود توسط بازیکنان و اعضای کادرفنی بود. کریمی که بدون تردید یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ورزش و جامعه ایران است، ارتباط بسیار نزدیکی با شاگردانش دارد و ویدیوی تشویق او توسط بازیکنان هم بازتابی خیره‌کننده در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام، تلگرام و توییتر داشت.

با تایید قانون منع بکارگیری بازنشستگان در شورای نگهبان حالا تمام مردم ایران منتظر تغییر و تحولات اساسی مدیریتی در ارگان‌های مختلف هستند و جالب اینجاست که تبصره ادامه فعالیت برای بازنشسته‌هایی که بالای 50‌درصد جانبازی دارند، جنجال بزرگی به راه انداخته است، چراکه در خبرها آمده بسیاری از مدیران در حال تلاش هستند تا ‌درصد جانبازی خود را در مذاکره با بنیاد شهید بالاتر ببرند. حواشی مربوط به این موضوع هم البته از چشم مردم پنهان نمانده و واکنش‌های جالبی با داغ‌کردن هشتگ جانبازی و بازنشستگی دارند و از مسئولان خواسته‌اند از فرصت استفاده کنند تا نیروهای جوان با این قانون وارد عرصه مدیریتی شوند. نکته مهمتر بحث‌های چالشی برای تعیین ‌درصد جانبازی افراد است و برای خیلی از مردم قابل قبول نیست که یک مدیر برای باقی‌ماندن در پست خود تلاش کند ‌درصد جانبازی خود را بالاتر ببرد.

درگذشت این پیشکسوت و بازیگر قدیمی سینمای ایران هم به شکلی ویژه مورد توجه مردم قرار گرفت. البته صحبت درباره محدودیت‌هایی که برای بازیگران سینمای ایران در قبل از انقلاب و سال‌های اخیر وجود داشته هم به همین علت در فضای مجازی بین مردم مطرح بود و خیلی‌ها به در سایه بودن هنرمندان انتقادهایی داشتند. مهناز افشار  هم با انتشار یک توییت واکنشی معنادار به خبر فوت سعید کنگرانی داشت و نوشت: سعید کنگرانی هم رفت. سر فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» با هم تمرین کردیم و در آخر نشد که بشه مثل خیلی از نشدن‌های دیگه!


تعداد بازدید :  261