شماره ۱۵۰۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور
صفحه را ببند
راکرهای قدیمی با آلبوم جدید برمی‌گردند
«اسید برای کودکان» از گروه «رد‌هات چیلی پپرز» مهرماه منتشر خواهد شد

ضبط آلبوم جدید گروه قدیمی «رد‌هات چیلی پپرز» به ‌زودی آغاز می‌شود.
براساس گفته‌های آنتونی کیدیس، خواننده رد‌هات چیلی پپرز، این گروه فانک راک برای ضبط آلبوم جدیدی به استودیو بازمی‌گردد. آخرین انتشار این گروه در ‌سال ۲۰۱۶، آلبوم Getaway  بود که مجله ان‌ام‌ای آن را «بی‌ملاحظگی دربرابر ریسک‌پذیری زیاد» اما «پیشرفتی» نسبت به آلبوم پیشین گروه به نام «با تو هستم» خواند.
به گزارش نوا، کیدیس در هفته مد نیویورک به روزنامه نیویورک‌پست گفت که طی دو هفته آینده گروه به استودیو بازمی‌گردد و آنها قصد دارند روی آلبوم جدیدی کار کنند.
این اثر دوازدهمین آلبوم استودیویی گروه و سومین آلبومی خواهد بود که با اعضای فعلی منتشر می‌شود. در چیدمانِ فعلی گروه کیدیس، چاد اسمیت در امر گروه، فلی بیسیست و جاش کلینگ‌هافِر در نقش گیتاریست حضور دارند. در ترکیب پیشینِ گروه جان فروشانتِی گیتاریست گروه بود که از ‌سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ و همچنین از‌ سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۹ در این گروه فعالیت کرد و پنج آلبوم استودیویی با رد‌هات منتشر کرد.
گروه رد‌هات پس از برگزاری تور ۲۰۱۶، در حمایت از آلبوم آخرشان  Getaway، حضور چندانی در رسانه‌ها نداشتند و تنها فلی بیسیست گروه چندی پیش اعلام کرد که درحال انتشار خاطراتش است.
«اسید برای کودکان» نام کتاب خاطراتی است که توسط فلی نوشته شده و قرار است اواخر ماه جاری میلادی مصادف با اوایل مهر ۱۳۹۷ منتشر شود.
براساس سیناپس رسمی منتشرشده از این کتاب، فلی تمام فرازوفرودهای زندگی خود را از زمانی که در خیابان‌های لس‌آنجلس پرسه می‌زده تا روزهای شهرت به‌عنوان یک ستاره راک تعریف کرده است.

 


تعداد بازدید :  380