شماره ۱۵۰۱ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور
صفحه را ببند
کیوسک

روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس از برداشته‌شدن ممنوعیت دولتی درخصوص تحقیقات درباره غذاهای تراریخته خبر داده است. این روزنامه نوشته است؛ به دنبال برخی نگرانی‌ها درخصوص امنیت غذایی در انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا دولت این کشور تصمیم گرفته است بیشتر به غذاهای تراریخته توجه کند.

روزنامه نشنال از تظاهرات بیش از یک‌میلیون کاتالانی در حمایت از آزادی نوشته است. کاتالانیا بخشی خودمختار در اسپانیاست که سال‌هاست ساز جدایی از این کشور و استقلال را کوک کرده است. ‌سال گذشته حتی در این منطقه رفراندومی استقلال برگزار شد که با رأی مثبت مردم مواجه شد اما دولت اسپانیا زیر بار این رأی نرفت.

48ساعت از طوفان سهمگین فلورنس در کارولینای شمالی می‌گذرد و تاکنون 5نفر کشته شده‌اند و خانه‌های بیش از 830نفر از مردم منطقه بدون برق است. روزنامه میامی هرالد نوشته است؛ نیروی امدادگر مجبورند با قایق به کمک مردم بشتابند، چراکه همه خیابان‌های شهری مملو از آب است.

 

دیدگاه‌های دیگران

ع
علی کرمی |
مخالف 0 - 0 موافق
با سلام هرچه منبع را گشتیم چنین خبری پیدا نشد در ضمن بد نیست این خبر را بخوانید سیاست انگلیس و جامعه اروپا ممنوعیت کشت تراریخته و برچسب زنی اجباری و اطلاع رسانی به جامعه است چیزی که در ایران رعایت نمی شود http://www.fruitnet.com/fpj/article/176445/no-changes-on-gm-food-post-brexit

تعداد بازدید :  350