شماره ۱۵۰۱ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

بهروز افخمی: محسن مخملباف سینمای ایران را از اسکار محروم کرد. او بچه‌های آسمان را یک‌ سال پیش از ‌سال معرفی‌اش در حالی ‌که رقیب قدری نداشت و اگر معرفی می‌شد شانس بسیار بالایی داشت از اسکار محروم و با یک حرکت کودتایی گبه را معرفی کرد. مخملباف از یک طرف فیلم‌های مزخرف ساخت و از طرف دیگر سعی کرد که جلوی موفقیت دیگران را بگیرد.

 شهرام اشرف ابیانه: سعید کنگرانی را رودررو می‌شناختم. عاشق بود و شکرگزار. ذکر حق می‌گفت. درویش‌مسلک بود. غافل از آنکه برایش عاقبت دیگری تدارک دیده‌اند. در هیچ فیلمی اجازه حضور نیافت. بعضی حرفه‌ای‌ها و کاربلدها گفتند که مهره سوخته است دیگر. آفت افتاد به زندگی حرفه‌ای‌اش. درختی خشکیده شد. بی‌باروبر. بی‌سایه. مرده زنده.

 حشمت مهاجرانی: در زمان حضور داریوش مصطفوی، محسن صفایی‌فراهانی و محمد دادکان مربیان خوب خارجی و اردوهای مناسب داشتند. باید دید آنها چقدر هزینه می‌کردند. این چیزی نیست که قبلا تجربه نکرده باشیم. در سه فدراسیونی که من نام بردم بودجه زیادی نداشتند اما بهترین برنامه تدارکاتی را در نظر گرفته بودند. مصطفوی هفته قبل اینجا بود و به او گفتم شما چقدر بودجه داشتید که می‌گفت بودجه ما 5 میلیارد بوده است. با زور نمی‌توان کار کرد. فدراسیون از کجا پول بیاورد؟ مصاحبه محمود اسلامیان و مهدی تاج را خواندم که دست به دامان حسن روحانی شدند اما این کار بسیار سخت است و باید برنامه‌ریزی کرد.

 داریوش مصطفوی: کی‌روش یکی از معروف‌ترین افرادی است که وارد فوتبال ما شده اما این مربی از زمانی که جام جهانی تمام شده تا همین امروز به دنبال تیم بوده است. کی‌روش از لحاظ اخلاقی «غُد» است و کسی را قبول ندارد و همیشه می‌خواهد مدیریت بالا دستش را تضعیف کند و جای آنها بنشیند. یک بار یوسف سرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات در جلسه‌ای به من گفت که نتوانستیم کی‌روش را 2 ماه بیشتر در کشورمان نگه داریم و پولش را دادیم تا برود. چون کار‌هایی که در ایران می‌‌کند را در امارات هم انجام می‌داده و برای همین ردش کردند.

 


تعداد بازدید :  349