شماره ۱۵۰۱ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور
صفحه را ببند
سرخابی‌ها امشب برای جبران شکست دوررفت مقابل نمایندگان قطر به میدان می‌روند
آخرین امیدها برای تحقق دربی آسیایی

شهروند| یکی از این گزینه‌ها، امشب برای فوتبال ایران رقم می‌خورد؛ نیمه‌نهایی تمام ایرانی، یکی از سرخابی‌ها در نیمه‌نهایی و حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا. همه امیدوارند گزینه اول اتفاق بیفتد و با صعود سرخابی‌ها به نیمه‌‌نهایی آسیا،‌ شاهد یک دربی جذاب برای صعود به فینال باشیم اما حریفان قدرتمند قطری و البته شکست استقلال و پرسپولیس در بازی رفت امیدها را تا حدودی کمرنگ کرده است.
در انتظار جشن 80‌هزار نفری
پرسپولیس که با وجود محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی با تدبیر برانکو دچار افت نشده، در بازی رفت شاید نتیجه چندان بدی هم نگرفت. سرخپوشان که امشب سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، با حمایت 80‌هزار تماشاگر ایرانی امیدوارند تا شکست بازی رفت را جبران کرده و بتوانند برای دومین‌سال متوالی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسند. الدحیل که در دور گروهی با اقتدار تمام حریفان خود را شکست داد، با جذب بازیکنان خارجی مطرح در پی کسب نخستین قهرمانی خود در قاره کهن است. شاید تیم برانکو بتواند در جو مخوف آزادی تیم قطری را غافلگیر کرده و از سد این تیم بگذرد. نخستین نکته در بازی امروز که از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد، گل‌نخوردن سرخپوشان است. درصورتی که پرسپولیس بتواند از دروازه خود به خوبی محافظت کند، حداقل با زدن یک گل در پایان 90دقیقه به شکست حریف پرستاره قطری امیدوار می‌ماند. تجربه نشان داده بازیکنان بزرگ دنیا هم در ورزشگاه آزادی تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند و ممکن است قافیه را ببازند.
استقلال به معجزه امیدوار است
آبی‌ها برای نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از 5‌سال فقط به یک معجزه نیاز دارند. وینفرد شفر به بازیکنانش گفته؛ اگر ناامید هستید، به قطر نیایید! پس بازیکنانی که همراه با استقلال به قطر رفتند، امیدوار به رقم‌زدن یک اتفاق غیرمنتظره در فوتبال آسیا هستند. شکست 3 بر یک در بازی رفت که فقط در چند دقیقه مقابل چشم هواداران استقلال رقم خورد، امیدهای مرد آلمانی و شاگردانش را به حداقل رساند. السد که با دراختیارداشتن ژاوی، گابی و دیگر ستاره‌هایش می‌خواهد در ورزشگاه جاسم بن حمد صعودش را با یک پیروزی جشن بگیرد، با خیالی راحت وارد زمین می‌شود. به ‌هرحال استقلالی‌ها که این‌روزها با اضافه‌شدن مصدومان خود وضع بهتری پیدا کردند، حداقل می‌توانند یک حذف آبرومندانه را رقم بزنند؛ اگرچه به اعتقاد خیلی از پیشکسوتان این باشگاه زدن 3 گل به السد در قطر غیرممکن نیست. 


تعداد بازدید :  319