شماره ۱۵۰۱ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# به_رنگ_شهدا # والیبال #پخش # کی_روش #تیم_ملی # سامان_قدوس

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص‌شده دفاع مقدس باعث شد هشتگ به رنگ شهدا در توییتر ترند شود. کاربران با انتشار تصاویری از برگزاری مراسم تشییع در شهرهای مختلف و بعضا دیدار پدران و مادران با فرزندان شهید خود پس از سال‌ها انتظار توییت‌های معنادار و مهمی را منتشر کردند. بسیاری از کاربران هم با اشاره به کار بزرگی که شهدا برای حفظ خاک کشور کردند، به فسادهای سال‌های اخیر کلان کنایه زدند! برای این‌که متوجه شوید در این رابطه چه مطالبی منتشر می‌شود، فقط کافی است هشتگ به رنگ شهدا را در توییتر دنبال کنید.

تیم‌ملی والیبال ایران در سومین مسابقه‌اش از رقابت‌های قهرمانی جهان 3 بر یک مقابل کوبا برنده شد و با 3 برد در صدر جدول گروه D قرار گرفت. نکته قابل تامل اما اینجاست که تصاویر این مسابقه بسیار حساس و مهم از صداوسیما پخش نشد و مجری تلویزیون هم عدم دریافت سیگنال پخش را علت این اتفاق به مردم اعلام کرد. این درحالی بود که  بازی تیم‌ملی والیبال همان موقع از شبکه‌های اینترنتی داخلی برای مردم درحال پخش بود و به همین ترتیب انتقادهای زیادی از رسانه ملی به خاطر عدم پخش بازی تیم‌ملی والیبال انجام شد. مردم هم با داغ کردن هشتگ‌های والیبال نظرات خود را درباره این اتفاق منتشر می‌کردند.

محمود اسلامیان، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای به صراحت اعلام کرد که جدایی کارلوس کی‌روش از تیم‌ملی جدی است و فدراسیون برای اجرای برنامه‌های مورد نظر این مربی به 40‌میلیارد تومان بودجه که باید از طرف دولت کمک شود، نیاز دارد. همین صحبت‌ها باز هم هشتگ کی‌روش را در توییتر داغ کرد و باعث شد نظرات مختلفی درباره‌اش منتشر شود. منتقدان این مربی باز هم به تهدید‌های او و جنجال‌آفرینی‌ها و امتیازگرفتن‌هایش از فدراسیون ایراد گرفتند و طرفدارانش نسبت به از دست رفتن شانس کسب عنوان قهرمانی آسیا اعلام خطر کرده و حسابی نگران تیم‌ملی در صورت جدایی کی‌روش هستند.  در چنین شرایطی خبری هم منتشر شده که کی‌روش به مدیران فدراسیون اولتیماتوم داده نهایتا تا یک هفته آینده تکلیف قرارداد او و بودجه آماده‌سازی تیم‌ملی را روشن کنند.

ویدیوی ضربه کاشته دیدنی سامان قدوس که گل دوم آمیان در مقابل لیل در لوشامپیونه فرانسه را به دنبال داشت، به شکلی ویژه مورد توجه مردم قرار گرفت. تصاویر این ضربه ایستگاهی فوق‌العاده در تمام رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت و جالب اینجاست که باعث شد باز هم خیلی‌ها از کارلوس کی‌روش انتقاد کنند که چرا از این بازیکن خوب در جام‌جهانی کمتر استفاده کرد. آمیان هرچند این مسابقه را به لیل واگذار کرد، اما عملکرد قدوس در این مسابقه واقعا خوب بود و امیدواری به درخشش او در سطح اول لیگ فوتبال فرانسه بیشتر شد.

 


تعداد بازدید :  194