شماره ۱۵۰۷ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر
صفحه را ببند
تریبون

طرح استعفای وزیر صنعت در راستای تضعیف دولت است
حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری گفت: طرح استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه روند تضعیف دولت و در راستای تخریب روحیه مردم و مسئولان است. محمد شریعتمداری کماکان و با توان مضاعف به انجام وظیفه خود مشغول است. پیش از این هم بیان کردم استعفایی در کار نیست که فرار از زیربار مسئولیت و پاسخگویی باشد. وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیران باتجربه، مسئولیت‌پذیر و قوی دولت تدبیر و امید است و آماده پاسخگویی و رفع هرگونه ابهام و دغدغه نمایندگان مجلس است.

خنثی‌شدن بیش از 1000 توطئه در مراسم تاسوعا و عاشورا
مرتضی میریان مسئول اداره زمینی عملیات کل سپاه گفت:   دشمن بشدت دنبال این است که در کشورهای منطقه و به‌ویژه جمهوری اسلامی ایجاد ناامنی کند. وقتی برای انتقال یک بمب از شرق و انفجار آن در تهران قریب به 20‌میلیون دلار هزینه می‌کنند، نشان می‌دهد به چه قیمتی حاضر هستند که به هدف خود یعنی ایجاد ناامنی دست یابند. همچنین در ماه محرم بیش از 1000 توطئه کشف شد؛ ازجمله خودروهای انتحاری که قصد داشتند چه از سمت غرب و چه شرق وارد پایتخت کنند که به نوعی خنثی شد و دشمن نتوانست نقشه‌هایش را
عملی کند.

باید به نسبت پولی که داریم برای سلامت مردم هزینه کنیم
مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این مسأله دست وزیر نیست. ما یک پول مشخص با بیماری‌های فراوان داریم، در نتیجه باید به نسبت پولی که داریم، کاری کنیم که شرایط سلامت افراد جامعه تأمین شود، نه اینکه بگویم می‌توانیم این پول را به همه بدهیم. بنابراین باید این مسأله براساس عدد و رقم ارزیابی شود و ببینیم این پول را به کجا می‌توان داد تا تأثیر بیشتری در سلامت و زندگی مردم داشته باشد.


تعداد بازدید :  148