شماره ۱۵۰۷ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر
صفحه را ببند
وودز بار دیگر گلف را فتح کرد

«تایگر وودز» بعد از پنج‌سال دوری از میادین ورزشی با پیروزی در مسابقات تور قهرمانی به دنیای گلف بازگشت. وودز فرد شماره یک سابق گلف جهان و یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین ورزشکاران دنیاست که پنج‌سال پیش به دلیل مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی از این ورزش کناره‌گیری کرد.
بازگشت وودز که با پیروزی مقابل حریفش «روی مکل روی» رقم خورد، با استقبال گسترده تماشاگران حاضر در زمین همراه شد. «جاستین رز» که عنوان فرد شماره یک گلف جهان را با کناره‌گیری وودز یدک می‌کشد، دیگر پیروز مسابقه تور قهرمانی بود که پیروزی روی اما در سایه بازگشت وودز قرار گرفت. وودز که با 80 پیروزی «جی‌پی‌ای» لقب بهترین بازیکن گلف قرن را به خود اختصاص داده است، بعد از این پیروزی به خبرنگاران گفت:   لحظات عجیبی بود. مدت‌ها بود برای رسیدن به چنین روزی تلاش می‌کردم. استقبال تماشاگران مرا به ‌حدی تحت‌تأثیر قرار داد که در لحظاتی از بازی نزدیک بود به گریه بیفتم.
تایگر وودز بعد از حواشی درخصوص روابط غیراخلاقی‌ و خارج از چارچوب ازدواجش به حاشیه رانده شده بود و دورانی پر از بحران‌های روحی را پشت‌سر گذاشت. بعد از این اتفاقات، او به تدریج از صحنه مسابقات گلف کنار رفت، اما حالا بار دیگر با یک پیروزی درخشان بازگشته است. دونالد ترامپ نیز که خود از دوستداران بازی گلف است، از بازگشت مقتدرانه وودز استقبال کرده است.

 


تعداد بازدید :  107