شماره ۱۵۰۷ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر
صفحه را ببند
تریبون

احسان حدادی: امیدوارم بازی خوبی را از ۲ تیم ببینیم. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم؛ اما فقط امیدوارم مساوی نشود چون وقتی دربی با تساوی تمام می‌شود، هیچ کس راضی نیست. وقتی یک تیم می‌برد، حداقل شور و اشتیاق در نیمی از مردم را می‌بینیم که خیلی جالب و جذاب است. من همیشه هر تیمی که خوب بازی کند را حمایت می‌کنم. قراردادی هم که با پرسپولیس داشتم، ارتباطی به فوتبال نداشت. از تیمی طرفداری می‌کنم که خوب بازی کند. اگر پرسپولیس هم خوب بازی کند، طرفدارش هستم. اهل کری‌خوانی و این مسائل هم نیستم و از شور و شعف فوتبالی‌ها لذت می‌برم.

محمدرضا عرب: همراهی‌نکردن بازیگران فیلم داش‌آکل در مرحله اکران کمال بی‌معرفتی است. هرچند برخی از بازیگران طلب کوچکی از ما دارند اما آنهایی که پول‌های زیاد هم دریافت کرده‌اند، همین رویه را پیش گرفتند. یعنی بازیگران تا پیامک دریافت پول را نمی‌دیدند، سر صحنه حضور پیدا نمی‌کردند. به جز خانم هلیا حسینی کسی در مراسم‌های مختلف ما را همراهی نکرد و برخی برای حضور در نشست خبری طلب پول می‌کردند.

احمدرضا عابدزاده:  خدا را شکر می‌کنم که پسرم با تمام وجودش وقت گذاشت، تلاش کرد، تمرین کرد و او به صورت آکادمی پله پله رشد کرد و با یک برنامه‌ریزی تمرینات مناسب و استراحت خوب و حتی برنامه غذایی دقیق توانست به این جایگاه برسد. امیر خودش خواست که به اینجا رسید. این برایم افتخار است که پسرم توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و خدا را شکر مردم ایران می‌دانند چه افتخاری نصیب من شده و از این موضوع من به همراه خانواده خوشحال هستیم. به او گفتم فقط نگاه کن و یاد بگیر و از همان زمان کودکی سعی کردم تمام تکنیک‌های دروازه‌بانی را به او یاد بدهم. خدا را شکر این اتفاق نتیجه داد. این موضوع باعث می‌شود تا من به خانواده‌هایی که در آکادمی من حاضر هستند نکات خوبی را یاد بدهم.

نادر مشایخی: برای اینکه بتوانیم با وجود مخالفت‌هایی که درباره اجرای موسیقی در ماه محرم وجود دارد، در ایام عزا از موسیقی استفاده کنیم، باید با استفاده از افرادی که به‌طور کامل با موسیقی آشنا هستند و چگونگی استفاده از آن را در ایام عزا می‌دانند، فواید موسیقی را به نمایش بگذاریم؛ در واقع  یک امکان برای استفاده از موسیقی در این ایام به‌وجود بیاوریم.


تعداد بازدید :  270