شماره ۱۵۱۳ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر
صفحه را ببند
منچستر می‌بازد، خوزه جوک می‌گوید

خوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد که تیمش اخیرا در دو جام حذفی و لیگ برتر انگلیس شکست‌های مفتضحانه‌ای داشته است روز گذشته در مصاحبه مطبوعاتی قبل بازی با والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش گذاشت. او که معمولا پیراهن مشکی به تن می‌کرد این بار پیراهن سفید پوشیده بود. وقتی که یکی از خبرنگاران از او پرسید آیا تایید می‌کند که مقامات منچستر با زین الدین زیدان برای سرمربی‌گری منچستر صحبت کرده‌اند یا خیر، مورینیو شروع به جوک گفتن کرد.
تیم مورینیو این روزها حال و روز خوبی ندارد. یک باخت در برابر وستهام و یک باخت مفتضحانه در مقابل داربی کانتی و حذف جام حذفی انگلیس دستاورد این روزهای مورینیو در منچستر است. اخباری نیز از اختلاف او با برخی بازیکنان منچستر نظیر پوگبا به گوش می‌رسد. شاید بازی با والنسیا آخرین شانس مورینیو برای ماندن در منچستر باشد. والنسیا در لیگ اسپانیا وضعیتی بهتر از منچستر در لیگ برتر ندارد.
منچستر 9 امتیاز از صدر جدول عقب است و برخی از مطبوعات انگلیس می‌گویند این بدترین شروع فصل از مورینیو در دوران مربی‌گری‌اش است. پیش از آغاز فصل البته مورینیو از مسئولان باشگاه خواسته بود بازیکنان بیشتری خریداری کنند، اما مسئولان باشگاه باوجود  برخورداری از پول کافی گفته بودند مورینیو باید از بازیکنان جوان‌تر منچستر بیشتر استفاده کند.

 


تعداد بازدید :  134