شماره ۱۵۱۳ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر
صفحه را ببند
تریبون

آلن دلون: در سال‌های کودکی و نوجوانی من هیچ‌وقت رویای سینما را نمی‌دیدم و بازیگری خودش به سراغ من آمد. در واقع سینما سرنوشت من بود. باید از مادرم تشکر کنم، چون به لطف زیبایی‌ام بود که صاحب همه‌ چیز شدم. پس می‌گویم ممنون مادرم.

 علیرضا سجادپور: در این مدت بیشتر در بیمارستان و تحت نظر پزشک مراحل شیمی‌درمانی را طی می‌کنم و هرازگاهی هم فرصتی فراهم می‌شود تا به منزل بروم. همچنان مراحل شیمی‌درمانی ادامه دارد و در این مدت به‌طور کامل تحت نظر پزشکان این مراحل را طی کرده‌ام. اما شکر خدا فعالیت‌هایم قطع نشده و روی چند فیلمنامه جدید کار می‌کنم که پس از اتمام دوره درمان پیگیر تولید آنها خواهم بود.

 زلاتکو کرانچار: دوره فوتبال پسرم، نیکو کرانچار تمام شده و او حالا به‌عنوان سفیر و نماینده فیفا به کشورهای مختلف سفر می‌کند. او  تا یک‌ماه دیگر هم به ایران سفری دارد و حتی در تمرینات تیم امید هم حاضر خواهد شد. به‌طورکلی او به ایران علاقه دارد. من و همه اعضای خانواده‌ام واقعا ایران را دوست داریم و به این کشور احساس خاصی داریم.

 مارکو اوکتاویو: می‌دانم که توقع مردم از فوتبال ساحلی بسیار بالا رفته است. دلیل این موضوع هم افتخارآفرینی‌های متعددی است که رقم خورده و به نوعی این توقع را ایجاد کرده است. آرزوی ما این است که همیشه قهرمان باشیم اما هر بازی و هر تورنمنت شرایط ویژه خود را دارد. خیلی سخت و پرانگیزه به کارمان ادامه می‌دهیم تا یک تیم قابل رقابت برای هر مسابقه بسازیم تا رودرروی تیم‌های قدرتمند جهان تیمی کاملا رقابت‌پذیر باشد.


تعداد بازدید :  325