شماره ۱۵۱۴ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر
صفحه را ببند
این جمع دلگرم کننده...

مرضیه باغستانی| سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که قدمتی بالغ بر 7 دهه را در تاریخچه خود ثبت کرده است، همواره تلاش نموده تا بتواند در مسیر بشردوستی به ارایه خدمات فرهنگی در سطح جامعه خصوصا میان مخاطبان خود بپردازد.
این سازمان که با توجه به ساختار خود و وجود کانون‎های متنوع از جمله غنچه‎های هلال احمر، دانش‎آموزی، روستایی، طلاب، دانشجویی و جوانان به عنوان درگاه ورودی اعضا به جمعیت هلال احمر نقش بسزایی در جذب جوانان سرزمین سرافرازمان به این نهاد بین المللی دارد، برنامه‎های گوناگونی متناسب با شرایط، توانمندی‎ها و حیطه فعالیت هر گروه از اعضای خود تدارک می‎بیند تا بتواند زمان فعالیتشان در مسیر خدمت به همنوع را به بهترین نحو ممکن مدیریت کند.
گستردگی این سازمان و عظمت شاخ و برگ این درخت تنومند جوان در سراسر کشور، روند اجرای برنامه‎ها را تسهیل می‎بخشد و کمک می‎کند تا در سریع‎ترین زمان ممکن، هر طرح ابلاغی از سوی سازمان یا حتی طرح‎های ابتکاری اعضای هر بوم و منطقه، با سرعت و دقتی مثال زدنی اجرا شود. اما آن‌چه تکمیل کننده و منعکس کننده این حجم از اطلاعات است، انتشار به موقع و دقیق اخبار این برنامه‎ها در پایگاه‎های اطلاع رسانی، نشریات و گروه‎های موجود در فضاهای مجازی درون و برون سازمانی است.
سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، با درایت هر چه تمام‎تر و با بهره‎گیری از پتانسیل اعضای جوان و پرانگیزه خود، این نیاز را نیز پاسخگو بوده است و از سال 93 با تشکیل ساختار منسجم شبکه رابطان خبری در سراسر کشور، موفق شده اخبار دورترین کانون خود را در کمترین زمان ممکن دریافت و در پایگاه اطلاع‌رسانی خود درج کند. هیچ خبری از قلم روان و لنز تیزبین رابطان جوان دور نخواهد بود و به بهترین شکل ممکن، کاملا سامان یافته و هدفمند منتشر خواهد شد. از ویژگی‎های بارز و مثبت این ساختار، انتشار به موقع، متحد و یکسان اخبار سراسر کشور است که این موضوع، خود نقش موثری در جذب و نگهداشت اعضای جوان دارد.

 


تعداد بازدید :  440