شماره ۱۵۱۴ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر
صفحه را ببند
تریبون

کامران تفتی: به نظرم حرف این فیلم به‌نوعی این است که ما کمی یادمان رفته است که همه‌مان کی بودیم، چه کارهایی کردیم و الان چقدر زود و ساده وا می‌دهیم و سریع به همه چیز تن می‌دهیم و می‌گوییم همین است دیگر کنار می‌آییم. نمی‌دانم چه شده که این همه بی‌تفاوتی و بی‌خاصیتی وجود خیلی‌هایمان را گرفته است.

 وینفرد شفر: گلی که ما زدیم روی خلاقیت و حرکت غفوری بود. ما امروز با یک سیستم جدید بازی کردیم که دو مهاجم در خط حمله داشتیم و از دو مدافع چپ و راست‌مان می‌خواستم که در زمین‌مان بمانند، چون دو وینگر نفت مسجدسلیمان در صورت جلو رفتن مدافعان ما خالی می‌ماندند، به همین خاطر غفوری و زکی‌پور باقی می‌ماندند. از استقلال همیشه توقع برد هست، ولی فقط با اسم استقلال نمی‌شود برنده شد و بازیکنان باید تلاش کنند. ما در تیم‌مان نفراتی مثل منتظری و رحمتی باتجربه را داریم که تلاش می‌کنند، ولی جوان‌ها هم باید بیشتر زحمت بکشند تا تیم به موفقیت برسد.

زهره فکورصبور:  بازیگری سینما رابطه‌های خودش را دارد و من بازیگری هستم که نمی‌خواهم به هر شکل ممکن و به هر قیمتی همواره در صحنه باشم یا بازی کنم. می‌خواهم نقشی به من پیشنهاد شود که حرفی برای گفتن داشته باشد تا بتوانم با آن اتفاق تازه‌ای را تجربه کنم.

برانکو ایوانکوویچ: در صحنه پنالتی، داور باید دروازه‌بان السد را اخراج می‌کرد. من خیلی بابت همین موضوع عصبانی بودم. او حتی علاوه بر ۶ دقیقه، حدود یک دقیقه و ۳۰ ثانیه وقت بیشتری هم گرفت. مهمترین موضوع اما این است که هم مقابل حریف قدری بازی کردیم و هم اینکه مقابل داور برنده شدیم. بازیکنان نشان دادند که نظم و تمرکز بالایی دارند. بازیکنانم توانایی فیزیکی و ذهنی خودشان را نشان دادند.

 


تعداد بازدید :  433