شماره ۱۵۱۴ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر
صفحه را ببند
عکس نوشت

علی علیپور در شرایطی گل برتری پرسپولیس در برابر السد را به ثمر رساند که همسر و فرزند او هم با تیم به دوحه سفر کرده‌ بودند. آنها بعد از مسابقه این عکس را برای شادی خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. گفتنی است کمال کامیابی‌نیا هم با همسر و فرزندش به قطر رفته بود.

سیلوستر استالونه با انتشار دو عکس از آغاز فیلمبرداری رمبو ۵ خبر داد؛ عکس‌هایی که شگفتی بسیاری از طرفداران رمبو را به همراه داشت. این عکس‌ها رمبو را درحالی نشان می‌دهد که لباس‌های کابویی به تن دارد و این تصویر، دورترین تصویری است که طرفدارانش از او در ذهن دارند.

باشگاه استقلال اجازه همراهی تیم‌ملی عراق به طارق همام را در تورنمنت چهار جانبه عربستان نداد تا این بازیکن واکنشی تند به این ماجرا در اینستاگرام خود داشته باشد. همام نوشته است: «باشگاه استقلال به من اجازه حضور در تیم‌ملی نداد، تیم‌ملی کشورم از هر چیزی برای من مهمتر است».

هومن حاجی‌عبداللهی که در کنار حمید فرخ‌نژاد به‌عنوان بازیگر فیلم سینمایی سامورایی در برلین حضور دارد، با یک چهره‌پردازی متفاوت در این اثر مقابل دوربین رفته است. به ‌نظر می‌رسد گریم‌های عجیب بازیگران این فیلم از نکات مهم و جذاب این فیلم در اکران عمومی باشد.


تعداد بازدید :  885