شماره ۱۵۱۴ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر
صفحه را ببند
رئیس راه و شهرسازی شهرستان خمیر خیر داد:
5 کیلومتر از بزرگراه کهورستان- لار آماده آسفالت است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندر خمیر گفت: در صورت تامین قیر 5 کیلومتر از بزرگراه کهورستان- لار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، مهندس علی قاسمی در خصوص احداث این بزرگراه گفت: بزرگراه کهورستان لار از طرح های ملی است که در حال حاضر 12 کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در حال اجرا است.
وی در ادامه بیان کرد: 439 کیلومتر راه روستایی در شهرستان خمیر در حال انجام است که 240 کیلومتر آن آسفالت و آماده بهره برداری است همچنین از  199 کیلومتر باقی مانده 45 کیلومتر آن در طرح روستاهای بالای 20 خانوار است که پیش بینی می شود تا پایان سال به اتمام رسد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود درباره دیگر پروژه های این شهرستان اظهار داشت: ساخت مرکز حمایتی با اعتباری بالغ بر 620 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 90 درصد و یک ساختمان فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر 925 میلیون تومان با پیشرفت 60 درصد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به زودی به بهره برداری می رسند.
رئیس راه و شهرسازی بندر خمیر در خصوص بافت های فرسوده این شهرستان نیز عنوان کرد: اجرای طرح بازسازی بافت های فرسوده این شهرستان از نیمه دوم سال جاری اغاز می شود که بر اساس این طرح در راستای دریافت پروانه ساختمانی شهروندان، 10 درصد شهرداری و باقی را اداره راه و شهرسازی کمک میکند.

 

دیدگاه‌های دیگران

ا
امراله مهماندوست |
مخالف 0 - 0 موافق
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟ چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم که مرکز شهرستان جهرم که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟ چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟ چرا ... چرا ... چرا ... چرا ... ... این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان مرکز استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه
ا
امراله مهماندوست |
مخالف 0 - 0 موافق
جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود 39 کیلومتر تا 49 کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.

تعداد بازدید :  535