شماره ۱۵۱۵ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
ذره بین

دستگیری راننده‌ای که مامور راهور را زیر گرفت
 رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان البرز جزییات ماجرای حمله به مامور راهور و پخش فیلمی دراین‌باره در فضای مجازی را تشریح کرد. سرهنگ غلامعلی شرق در گفت‌وگو با میزان تشریح کرد: چندی پیش در میدان عظیمیه شهر کرج یکی از ماموران پلیس راهور درحال اعمال قانون راننده خانم خودروی سمند بود که در این میان مردی به آنها نزدیک شد تا از خانم جوان دفاع کند. وی در ادامه گفت: متاسفانه در ادامه مرد مداخله‌جو اقدام به فحاشی کرده و مامور پلیس راهور درخواست نیروی کمکی می‌کند. در این لحظه مرد میانسال با خودروی خود به سمت افسر پلیس حرکت کرده و مامور پلیس راهور که جان خود را در خطر دیده، روی کاپوت می‌پرد. راننده خودرو هم بدون توجه به وضعیت مامور پلیس به حرکت ادامه می‌دهد. پس از طی مسافتی ماموران پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری مرد راننده شدند و خوشبختانه افسر پلیس هیچ صدمه‌ای ندیده است. رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان البرز اضافه کرد: درحال حاضر متهم تحویل اداره آگاهی شده و تحقیقات اولیه حاکی از آن است که مرد مداخله‌‌جو دچار مشکلات اعصاب و روان بوده و تحت درمان قرار داشته است. سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی به نام پلیس مقتدر امین مردم گفت: نیروی انتظامی همواره باید مظهر اقتدار، نظم و مهربانی باشد و این به این معنی است که پلیس درعین توان انجام کار صاحب مشروعیت و مقبولیت لازم برای انجام آن کار از سوی جامعه است.

آتش‌سوزی مهیب در انبار 4‌هزار متری
شهروند| آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار کالا به وسعت بیش از ۴هزار متر در شهرک مشیریه با تلاش ماموران سازمان آتش‌نشانی کنترل و اطفا شد.
در این انبار کالا‌هایی نظیر موتور‌های برق، دیزل، قرقره‌های حمل کابل فشارقوی، نخاله‌های برقی و همچنین پالت‌های چوبی نگهداری می‌شده است. به گفته جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی این حریق مصدومی نداشته، اما خسارت‌های مالی زیاد برجای گذاشته که بعد از بررسی کامل کارشناسان میزان آن اعلام می‌شود.

 

 


تعداد بازدید :  414