شماره ۱۵۱۵ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
گزارش تصویری

  اشک حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، روز پنجشنبه در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی صدهزار نفره در ورزشگاه آزادی، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. اشک او زمانی بود که رهبر معظم انقلاب گفت: «بعضی سعی می‌کنند این را به جوانان ما القا کنند. دشمن این را می‌خواهد. دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن‌بست است، راه‌حلی وجود ندارد مگر زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل آمریکا. من صریحا اعلام می‌کنم کسانی که در داخل کشور، این فکر را که مطلوب و محبوب دشمن است ترویج می‌کنند، اینها خیانت می‌کنند. این خیانت به کشور است.» (باشگاه خبرنگاران جوان)

  در این عکس تلف شدن یک گونه دلفین در سواحل نایبند در عسلویه را مشاهده می‌کنید. پیکر این دلفین در ساحل پیدا شده است. به گزارش رسانه‌های محلی، پیش از این هم مواردی از تلف‌شدن دلفین‌ها بر اثر رها شدن پساب‌هاى نفتى و شیمیایى پتروشیمى‌هاى پارس‌جنوبى مستقر در عسلویه گزارش شده بود. (خبرآنلاین)

  طبیعت رویایی پارک جنگلی النگدره در 5 کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان گلستان، این پارک جنگلی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی در فصل پاییز است. (مشرق نیوز)

  کارگران یک شرکت عربستانی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود دست به تظاهرات و اعتصاب زدند که با خشونت پلیس و تیراندازی همراه شد. (مهر)


تعداد بازدید :  398