شماره ۱۵۱۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۵ مهر
صفحه را ببند
تریبون

ژروم بارون: هر قدر سعی می‌کردیم عباس کیارستمی را بشناسیم، همیشه چند مرحله جلوتر از ما بود و این موضوع به نگاه او برمی‌گشت. آدم باید خیلی هنرمند باشد که بتواند برای مثال یک زندگی شهری، روستایی و بین‌المللی را تلفیق کند و فاصله‌ها را از بین ببرد که او این کار را می‌کرد. او می‌توانست فیلمی بسازد که در عین مهربانی و صداقت روستایی، جلوه‌های زندگی رسمی شهری را نمایش دهد.

جلیل فرجاد: در حال حاضر شرایط روحی خوبی برای بازی ندارم و ترجیح می‌دهم که کاری را قبول نکنم.نقش‌های پیشنهادی این‌قدر کوچکند که برای من بازیگر هیچ انگیزه‌ای برای کار باقی نمی‌گذارند.

کامبیز روشن ‎روان: گلچین هیچ‌گاه استاد آواز نداشته، فقط صدای اساتید را می‎شنید و تکنیک‎های آنها را به کار می‎برد. اما به چه دلیل این تبحر و استادی را داشت؟ شاید کمتر کسی بداند که استاد گلچین پیش از آنکه خواننده باشد هنرمند تئاتر بود.
 
حمیدرضا  گرشاسبی:  به کسی ربطی ندارد که ما چگونه پاداش داده‌ایم. پاداشی بوده که به همه پرداخت کرده‌ایم. به کسی ربطی ندارد که بخواهد در مباحث ریز باشگاه دخالت کند! خود رسانه‌ها دایما می‌گویند پاداش بدهید، حالا که پرداخت کرده‌ایم می‌گویند چرا پاداش داده‌اید. طبق فهرستی که به AFC داده بودیم، پاداش پرداخت کردیم. سلطانی‌فر قول داده‌ ظرف دو، سه روز آینده مشکل ارزی ما را حل کند. ما به دنبال دلار دولتی نیستیم، بلکه به دنبال مجوز خرید ارز هستیم.
 
داریوش یزدی: از روز اول با سلاح‌های سرد بازیکنان استقلال خوزستان را تهدید کردند و دلیل رفتن عده‌ای از بازیکنان ما همین موضوع بود. آیا هوادار ما باید این‌گونه رفتار کند؟ هیچ جای دنیا هوادار یک تیم باعث سرشکستگی تیم خود نخواهد شد، اما این عده هوادار در حال انجام این کار هستند. سه روز پیش از دیدار اخیرمان با نفت آبادان، همین آقایان در باشگاه و محلی که جلسه آنالیزمان بود، حضور پیدا کردند و جلسه آنالیز را بر هم زدند.


تعداد بازدید :  316