شماره ۱۵۱۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۵ مهر
صفحه را ببند
گاف عجیب ملانیا ترامپ در آفریقا

ملانیا ترامپ درحالی به آفریقا سفر کرده و با فیل‌های آفریقایی عکس یادگاری انداخته که شوهرش دونالد ترامپ با امضای قانونی واردات عاج فیل‌ها را به آمریکا آزاد اعلام کرده و پسرخوانده‌اش گاه و بیگاه برای شکار به آفریقا سفر می‌کند.
اما همه اینها به کنار، ملانیا ترامپ به دلیل دیگری، خشم برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است. او در یکی از گردش‌هایش در پارک ملی در غنا کلاهی به سر کرده که همان کلاهی است که استعمارگران اروپایی در دوران استعمار آفریقا به سر می‌کردند. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی شدیدا به این اقدام ملانیا تاخته‌اند. برخی دیگر نیز این کلاه را به آن ژاکت معروف که پشتش نوشته شده «من اهمیتی نمی‌دهم. شما چطور؟» مقایسه کرده و نوشته‌اند:  «معلوم است که ملانیا به هیچ چیزی اهمیت نمی‌دهد».
نکته بعدی که در لباس ملانیا توجهات را به خود جلب کرده، پوتین چرمی است که او در گردش‌هایش به پا کرده بود، درحالی ‌که آفریقا یکی از قاره‌هایی است که قاچاق پوست حیوانات در آن بسیار رواج دارد. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به حالی تعجب‌برانگیز نوشته‌اند؛ چطور بانوی اول آمریکا تا این حد می‌تواند نسبت به چنین موضوعاتی بی‌توجه باشد. برخی از کاربران نیز نوشته‌اند که ملانیا ترامپ به جایی رفته که هیچ اطلاعی درباره‌اش ندارد. آنها نوشته‌اند ملانیا حتی به خود زحمت نداده که قبل از سفر به آفریقا اندکی در این خصوص مطالعه کند. دونالد ترامپ اما روز گذشته سفر همسرش به آفریقا را ستودنی و جالب توصیف کرده و گفته او عملکرد خوبی در این سفر داشته است.

 


تعداد بازدید :  228