شماره ۱۵۱۷ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
تریبون

زری خوشکام: در حال قدم‌زنی بودیم که آقای حاتمی بی‌مقدمه به من گفتند: «زن من میشی؟» لحن و فضای طنز کلامشان را حس کردم و من هم در پاسخ به شوخ‌طبعی ایشان بلافاصله گفتم: «بله». از فردای آن روز حدود یک هفته تا 10 روز برای آشنایی بهتر با هم قرار ملاقات و شناخت بیشتر داشتیم، من هم درباره احساسم نسبت به حاتمی به اطمینان رسیدم و در نهایت ایشان به شکل جدی اعلام کردند که قصد دارند برای خواستگاری به خانه‌مان بیایند.
 
پرویز مظلومی:  گفتند که کمیته فنی می‌خواهد برای شفر دستیار بیاورد اما من به فتحی پیشنهاد دادم که شفر هم یکی از اعضای کمیته فنی شود تا تصمیمات این کمیته با هماهنگی سرمربی اتخاذ شود. درباره دستیار ایرانی هم در این مدت اصلا اسم شخص خاصی به میان نیامد که ما بخواهیم نظر بدهیم. به نظر من مجتبی جباری حتی الان می‌تواند بازی کند و او شخصیت بزرگی دارد. حالا اینکه برخی می‌گویند او می‌خواهد دستیار شفر شود را من بی‌خبرم.
 
جودی دنچ: فکر می‌کنم بازی‌کردن در ســـینما بزرگترین دستاوردم بوده است، چون در ابتدا خیلی به من گفته می‌شد نمی‌توانم در هیچ فیلمی بازی کنم، می‌‌گفتند همه چیز چهره تو نامناسب است. من دوست دارم به آن شخص بگویم درواقع دوست داشتم بگویم چون متاسفانه آن شخص اکنون مرده است؛ بگویم من همه آن کارها را تا آخر با موفقیت انجام دادم.
 
وحید ‌هاشمیان: در سال‌های گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال هر زمان که قصد داشت برای تیم‌های پایه سرمربی انتخاب کند، گزینه اصلی که گزینه مد نظر خودش بود را انتخاب می‌کرد؛ اما نام من به‌ عنوان گزینه مطرح می‌شد. این‌بار تاج از من دعوت کرد و پیشنهاد رسمی داد اما به خاطر شرایط زندگی‌ام نتوانستم قبول کنم. بارها به معینی اخطار دادم که با اسم من بازی نکند؛ چون پرونده این موضوع بسته شده است.


تعداد بازدید :  309