شماره ۱۵۱۷ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
تیتربازی

مغزهای بفروش!
فروش خوب «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ادامه دارد. این فیلم که در کمتر از دو هفته سه میلیاردی شد لقب پرفروش‌ترین فیلم را در جدول فروش هفتگی در اختیار دارد و بیشتر از هزارپای ابوالحسن داودی، عرق سرد، لازانیا، هشتگ و دیگر رقبای خود در گیشه فروخته و گیشه سینماها را رونق داده است.  

ایزدیار نخستین  طلایی پاراآسیایی
شاهین ایزدیار در ماده 100 متر پروانه کلاس S10 در کنار شناگرانی از سوریه، اندونزی، مالزی، قزاقستان و تایلند به آب پرید و درنهایت موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین مدال کاروان ایران بود که در روز نخست به دست آمد و ایران را وارد جدول مدال‌های بازی‌های پاراآسیایی کرد.

درگذشت مرده متحرک
اسکات ویلسون که بیشتر با سریال مردگان متحرک به یاد آورده می‌شود، بر اثر بیماری درگذشت. او زمان مرگ 76‌سال داشت. در کارنامه اسکات ویلسون می‌توان به فیلم‌هایی چون جن‌گیر ۳، راه رفتن مرد مرده، پرل‌هاربر، هیولا، آخرین سامورایی و میزبان اشاره کرد.

تاکید باخ به حضور زنان در ورزشگاه
رئیس کمیته ملی المپیک ایران با رئیس IOC در جریان برگزاری المپیک جوانان ملاقات کرد. یکی از مهمترین بحث‌های مطرح‌شده توسط توماس باخ در این ملاقات بحث حضور زنان در ورزشگاه بود که او اعلام کرد به رئیس‌جمهوری ایران نیز این موضوع را منتقل کرده است.


تعداد بازدید :  176