شماره ۱۵۱۷ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
اعتراض سیدحسین حسینی به فیکس‌بودن رحمتی با واکنش تند استقلالی‌ها همراه شد
یاغی مجازی!

شهروند| یک حقیقت تلخ را نباید نادیده گرفت؛ اینکه برای کسب قدرت و جایگاه همیشه نبرد وجود دارد! تا مادامی هم که یک نبرد وجود داشته باشد، یک طرف بازنده‌ است و طرف دیگر برنده! جنجال بزرگ این روزهای استقلال هم به نبرد دو دروازه‌بان تیم مربوط می‌شود و بازنده آن سیدحسین حسینی بوده که سال گذشته رکورد بیشترین دقایق گل‌نخوردن تاریخ  لیگ فوتبال ایران را از آن خود کرد، اما حالا به یک نیمکت‌نشین محض در رقابت با رحمتی تبدیل شده است. این اتفاق اما بعد از چندین نوبت اعتراض جنجالی که نتیجه‌ای نداشت،‌ کاسه صبر او را لبریز کرد تا در مصاحبه‌ای بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان رسما اعلام کند که از استقلال به دلیل نیمکت‌نشینی و بازی‌نکردن جدا خواهد شد. صحبت‌هایی که نه تنها مشکلات را حل نکرد بلکه دردسرهایش را بیشتر کرد.

سابقه بد!
قبل از اینکه اتفاقات روزهای اخیر را مرور کنیم باید یادآوری کنیم که این نخستین‌بار نیست که اعتراض‌های دروازه‌بان ناراضی جنجال‌ساز می‌شود. حسینی یک‌بار در اقدامی جنجالی تمام بازیکنان استقلال را از صفحه اینستاگرام خود در اعتراض به نیمکت‌نشین‌شدن در بازی با پدیده در فصل قبل آنفالو کرد. مدتی بعد در بازی با فولاد در دقایق پایانی کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد و به همین دلیل با فرشید باقری و هم‌تیمی‌هایش درگیر شد و از فهرست دربی کنار رفت و رحمتی جای او را گرفت. سومین جنجال اما در بازی با پیکان در اواخر فصل قبل اتفاق افتاد. او بعد از دو گلی که در این بازی دریافت کرد، با یک پست اینستاگرامی باز هم حاشیه‌ساز شد اما باز هم با پاک کردن آن پست تلاش کرد تا اوضاع را به حالت عادی برگرداند.
عذرخواهی از شفر
اعتراض‌های اینستاگرامی حسینی باعث شده بود که یک‌بار شفر در واکنش به آن اعلام کند که بازیکن با اعتراض در فضای مجازی نمی‌تواند راهی به ترکیب اصلی پیدا کند و به همین منظور جلسه‌ای بین مربی آلمانی و دروازه‌بان ناراضی برگزار شد و حسینی از شفر عذرخواهی کرد، اما باز هم روی نیمکت میخکوب شد. او در مصاحبه‌ اخیر خود هم به این موضوع اشاره کرده که با وجود عذرخواهی و اینکه شفر به او گفته بود به تلاشش ادامه بدهد، باز هم فرصتی برای بازی‌کردن پیدا نکرده است.
صبر سیدحسین لبریز شد
یکی از بزرگترین تبعات نیمکت‌نشینی در استقلال از دست‌دادن جام جهانی برای حسینی بود. با این‌حال، او ابتدای فصل چند پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر از جمله سپاهان و تراکتورسازی داشت ولی در نهایت در این تیم ماندگار شد تا نیمکت‌نشین شود. سرنوشتی تلخ که زمینه‌ساز اعتراض شدید او شده است. حسینی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش تاکید کرده بسیاری از بازیکنان رفتارهای بدتری داشته‌اند، اما مشکلی برایشان درست نشده است. او گفته دروازه‌بان ملی‌پوش است و می‌خواهد پیشرفت کند و باشگاه باید رضایتنامه او را در نیم‌فصل بدهد تا به یک تیم دیگر برود و این مسأله به سود هر دو طرف خواهد بود.
خط و نشان تند فتحی برای حسینی
مصاحبه پرسروصدای حسینی باعث احضار او به کمیته انضباطی استقلال شده و قطعا در چنین شرایطی باز هم شفر به او در بازی‌های پیش رو بازی نخواهد داد. منتهی اتفاق جالب مصاحبه‌ عجیب و تند امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال علیه حسینی بود: «من به حسینی اخطار می‌دهم در حیطه یک بازیکن صحبت کند. مصاحبه غیرمنتظره‌اش کام همه ما را تلخ کرد. تا وقتی من مدیر استقلال باشم، اگر بازیکنی بزرگتر از حسینی هم بخواهد برای باشگاه شرط بگذارد، با او برخورد خواهم کرد.» جنجالی‌ترین بخش صحبت‌های فتحی این جملات بود: «شک نکنید رضایتنامه او را نمی‌دهم. فراموش نکنیم فرهاد مجیدی وقتی از امارات به استقلال برگشته بود، زمانی که نیمکت‌نشین بود با متانت دستورات کادر فنی را اطاعت کرد؛ حسینی که از مجیدی بزرگتر نیست!»
نبرد؛ قصه تکراری در استقلال
حسینی بدترین روزهای خود را در استقلال سپری می‌کند و آینده‌ای نامعلوم در تقابل با رحمتی دارد. جالب اینجاست که در تاریخ باشگاه استقلال همواره از این دست حاشیه‌ها وجود داشته است. زمانی ناصر حجازی و منصور رشیدی برای حضور در ترکیب اصلی با هم رقابت داشتند. مدتی برومند و طباطبایی چنین وضعیتی داشتند. در دو مقطع هم درگیری وحید طالب‌لو و رحمتی سوژه بود. حالا هم نوبت به حسینی رسیده و باید دید چه اتفاقاتی در آینده برای او رخ خواهد داد.


تعداد بازدید :  446