شماره ۱۵۱۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر
صفحه را ببند
ثبت نام با چاشنی قطع کردن انگشت مدیر مدرسه

طی درگیری بین ولی دانش‌آموز و مدیر مدرسه‌ای در گلبهار انگشت مدیر مدرسه له شد و امکان پیوند آن وجود ندارد. دکتر قاسمعلی خدابنده،  مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در پی درگیری بین یکی از اولیای دانش‌آموزان و مدیر یکی از مدارس هنرستانی گلبهار، انگشت مدیر له شده است. وی ادامه داد: بر این باور بودیم که بتوانیم با پیوند بهبودی کامل را به مدیر مدرسه بازگردانیم که متاسفانه با مراجعه به بیمارستان و نظر دکتر این کار انجام شدنی نیست.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که مدیر مدرسه در بیمارستان بستری شده است، در مورد علت این درگیری گفت: ولی مذکور در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموز مشکل داشته است که در مراجعه منجر به درگیری شده و این اتفاق ناگوار را رقم زده است.
وی با بیان این که فرد ضارب دستگیر شده است در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مدیر مدرسه رضایت دهد یا خیر گفت: هنوز جزییات کار را بررسی نکردیم و با توجه به این که هنوز همکار فرهنگی در بیمارستان بستری است از مجاری قانونی پیگیر هستیم.
انگشت مدیر توسط فرد ضارب له شده و پیوند آن از نظر پزشکان امکان‌پذیر نیست، همچنین شانه مدیر نیز گاز گرفته شده است.  خدابنده در خصوص علت اتفاقات اخیر در آموزش و پرورش استان بیان کرد: متاسفانه جامعه ملتهب است و ما اولیا و همکاران را به صبر و تحمل بیشتر دعوت می‌کنیم؛ این اتفاقات ناخوشایند، خواست ما و معلمان نیست و بهتر است اولیا در شروع سال تحصیلی جدید صبر و حوصله بیشتری به خرج
 دهند.


تعداد بازدید :  390