شماره ۱۵۱۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر
صفحه را ببند
تریبون

مهدی هاشمی‌نسب: تیمی که چند سال است در رده‌بندی تیم اول آسیا بوده؛ جزو نخستین تیم‌هایی بوده که راهی جام‌جهانی شده؛ چرا نباید قهرمان شود؟ اگر ما تیم اول آسیا هستیم باید توقع قهرمانی باشد. اگر کی‌روش را با این هزینه چندمیلیون دلاری در اختیار داریم باید قهرمان شویم، وگرنه چه نیازی به این همه هزینه بود. تیم ملی بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. تیم ملی قبلا هم به جام جهانی رفته و از جام‌ملت‌ها هم حذف شده؛ پس اگر قرار نیست تیم ملی قهرمان آسیا شود چه نیازی به این همه هزینه در این شرایط اقتصادی است؟ امیدوارم با این هزینه‌ها برای کی‌روش و تیم ملی، در نهایت این تیم عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند.
 
داریوش ارجمند: من هم در«ازدواج به سبک ایرانی»، «آدم برفی» و کار آقای بیضایی و غیره بازی کرده‌ام که طنز داشته‌اند، اما اخلاق را نمی‌فروشم. روزی در برنامه‌ای درباره فوتبال حرف زدم گفتند فوتبال به تو چه ربطی دارد. همه چیز این دنیا به من ربط دارد مرد حسابی‌. چون من آدمم. چهارپا که نیستم.
 
کریم باقری: به نظر من این پرسپولیس شایسته قهرمانی در آسیاست، چراکه این تیم حدود سه سال است که با هم کار می‌کنند و نتایج خوبی هم گرفته‌ایم. از زمانی که این گروه دور هم جمع شده دو قهرمانی لیگ، یک نایب‌قهرمانی لیگ و دو قهرمانی در سوپرجام داشتیم و امسال هم برای دومین‌سال پیاپی به نیمه‌نهایی آسیا رسیدیم. این مسأله کار بسیار سختی است و مسلما تلاش کل مجموعه پرسپولیس است. من خوشبین هستم که پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود.
 
سوسن اصلانی: در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب به صورت زیرزمینــی فعالیت می‌کردم تا اینکه نخستین گروه موسیقی بانوان پس از انقلاب را تشکیل دادم. به یاد دارم دریکی ازهمین اجراها که در دهمین سال فوت استاد کریمی درتالار رودکی برگزار شد، 5خانم والبته بدون حضور خواننده با لباس پوشیده روی صحنه رفتیم، اما متأسفانه اواسط کار برنامه را قطع کردند و نگذاشتند ادامه پیدا کند.اما خوشحالم که توانستیم اجرای بانوان را پایه‌گذاری کنیم.


تعداد بازدید :  348