شماره ۱۵۱۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر
صفحه را ببند
تیم پرابهام کی‌روش

 تمرینات تیم ‌ملی با حضور عجیب رضاییان و بدون سردار آزمون برگزار می‌شود؛ کاش سرمربی تیم ‌ملی درباره این دو بازیکن و البته دو سوال مهم دیگر پاسخ بدهد
شهروند| تیم ملی فوتبال در ادامه برنامه آماده‌سازی خود برای جام ملت‌های آسیا این روزها در تهران تمرین می‌کند و یک هفته دیگر هم به مصاف بولیوی خواهد رفت، اما ابهام‌هایی در ذهن فوتبال‌دوستان نقش بسته است.
رامین و کریم بدون بازی در تیم ملی
وقتی رامین رضاییان در فهرست تیم ملی قرار نگرفت، همه تصور کردند او به‌دلیل نداشتن تیم باشگاهی مورد غضب کی‌روش قرار گرفته و ممکن است جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد، اما با شروع اردو، نخستین نفری که در تمرینات دیده شد، رامین رضاییان بود! از سوی دیگر، کریم انصاری‌فرد هم با شرایطی مشابه و نداشتن تیم باشگاهی در فهرست قرار گرفت و این روزها در کنار بازیکنان به تمرین می‌پردازد. سوال اینجاست دو بازیکنی که بعد از جام جهانی یک بازی باشگاهی هم نداشته‌اند، چطور نظر کی‌روش را جلب کرده‌اند؟
سردار همچنان ناز می‌کند
کی‌روش شاید هیچ‌وقت در عمر مربیگری در ایران این‌قدر با یک بازیکن راه نیامده، اما درباره سردار آزمون همچنان اصرار می‌کند که باید به تیم ملی بازگردد. مهاجم روبین کازان که بعد از جام جهانی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، بعد از غیبت در اردوی قبلی، باز هم توسط کی‌روش دعوت شده تا شاید این‌بار مقاومت را بشکند. باشگاه روسی از اضافه‌شدن سردار به تیم ملی خبر داده، اما در تمرین دیروز خبری از آزمون نبود تا ابهام‌ها درباره او ادامه‌دار باشد. این در حالی است که مهاجم آماده‌ای مثل علی علیپور به تیم ملی دعوت نمی‌شود.
قدوس بالاخره فیکس می‌شود؟
سامان قدوس این روزها در لیگ فرانسه موسوم به لوشامپیونه می‌درخشد و این عملکرد خوب باعث شده تا طرفداران فوتبال حسابی به او بپردازند. وینگر سرعتی و تکنیکی تیم آمیان فرانسه در هفته های گذشته هروقت در ترکیب تیمش بوده یا گل زده یا پاس گل داده و توانسته نگاه مخاطبانش را جلب کند. از این‌رو خیلی ها نگران جایگاه قدوس در تیم ملی هستند. این بازیکن که در جام جهانی فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد،‌ حالا در اردوی تیم ملی حضور دارد و هواداران فوتبال امیدوارند در جام ملت‌های آسیا او یکی از 11 مرد منتخب کی‌روش باشد. اتفاقی که سوال بزرگی در ذهن هواداران تیم ملی و فوتبال به وجود آورده و پاسخش را فقط سرمربی پرتغالی می‌داند.
وریا برگشت؛ چرا سیدجلال نه؟
نامدارترین بازیکنانی که قبل از جام جهانی خط خوردند، سیدجلال حسینی و وریا غفوری بودند. بعد از جام جهانی وریا توسط کی‌روش فراخوانده شد، اما سرمربی پرتغالی دیگر روی کاپیتان پرسپولیس نظری ندارد! سیدجلال حسینی همچنان به‌عنوان یک ستاره در قلب خط دفاعی پرسپولیس می‌درخشد، اما مشخص نیست چرا از تفکرات کی‌روش کنار گذاشته شده است.


تعداد بازدید :  349