شماره ۱۵۱۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر
صفحه را ببند
بازگشت الهام چرخنده به خانه!

شهروند| اگر اهل گشت زدن در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و کاغذی باشید، بی‌شک با این واقعیت روبه‌رو شده‌اید که یکی از پرخبرترین بازیگران این چند سال اخیر کسی نیست جز الهام چرخنده. بازیگری که در این دو سه سال اخیر به گواهی سایت‌های سینمایی کار تصویری چندانی در حوزه‌های سینما و تلویزیون نداشته و آخرین حضورش مربوط می‌شود به فیلم اسب‌ها همچنان می‌تازند ساخته حسن نجفی در سال 92 و سریال آسمان من آهنج در سال 94.
الهام چرخنده اما به‌رغم این بیکاری که بارها صدایش را هم درآورده و او را واداشته در گفت‌وگو با رسانه‌های گوناگون به این قضیه اعتراض کند، اما در تمام این سال‌ها به‌واسطه حاشیه‌هایش توی چشم بوده. یک بار به‌خاطر ماجرای چادری شدن خواهران منصوریان، بار دیگر بگومگوی رسانه‌ای با شوهر سابقش، یک‌بار با ادعای چادری کردن ۳۹۰۰ نفر، روزی دیگر با استعفایش از پروژه یار دوازدهم تیم ملی، روزی با ادعای پیشنهاد 6میلیاردی برای ایفای نقش در هالیوود و روزهایی دیگر با حواشی دیگری که همه بی‌ارتباط با حوزه اصلی فعالیتش بودند. ماجرایی که با اخبار منتشرشده در روزهای اخیر به‌نظر می‌رسد به آخر خواهد رسید.
این بازیگر که همین چند وقت پیش گفته بود: «نمی‌دانم چرا هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود، مگر من چه کرده‌ام که باید 4سال بیکار باشم و هیچ کاری به من پیشنهاد نشود»؛ ظاهرا به پایان دوره بیکاری‌اش رسیده. اتفاقی که دیروز رسانه‌ها خبر از آن دادند و نوشتند که این بازیگر قرار است در فصل دوم سریال آوای باران ایفای نقش کند.
الهام چرخنده که در سینما و تلویزیون با حضور در سریال‌هایی چون من یک مستاجرم، دایره تردید، ششمین نفر، پروانه، آوای باران و آسمان من و نیز فیلم‌هایی چون عروسی مهتاب، هما، جنایت و مکافات، سوگند و به‌خصوص شب یلدای کیومرث پوراحمد کارنامه قابل قبولی دارد، گفته می‌شود که در سریال آوای باران که یکی از خاطره‌سازترین سریال‌های دهه نود تلویزیون است، در ادامه نقشش در سری اول مجموعه حضور خواهد داشت. در سری اول آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده چرخنده نقش زنی را داشت که با همدستی شوهرش تمام دارایی باران را از چنگش درآورده و او را در میان گرگ‌های درنده تهران رها ‌کرد.


تعداد بازدید :  487