شماره ۱۵۱۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر
صفحه را ببند
تیتربازی

فیلم‌های جدید سینماها
فیلم‌های جدید سینماها مشخص شدند. شورای صنفی نمایش اعلام کرد لس‌آنجلس- تهران تینا پاکروان از ۱۸ مهر به جای سوفی و دیوانه مهدی کرم‌پور در گروه کورش اکران می‌‍‌‌‌شود. آهوی پیشونی سفید ۲ جواد ‌هاشمی نیز در گروه زندگی اکران خواهد شد. سرو زیر آب محمدعلی باشه آهنگر هم بعد از مغزهای کوچک زنگ‌زده هومن سیدی روی پرده می‌آید.

تاج از فوتبال رفتنی شد؟
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بار دیگر با تأکید بر اینکه قانون بازنشستگی برای همه روسا یکسان است، از تغییرات احتمالی در فدراسیون‌های فوتبال و والیبال خبر داد. او گفت: «قانون برای تمام وزارتخانه‌ها قابل اجراست و انجام خواهد شد.»

کنسرت سیمین غانم
سیمین غانم روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم آذر در تالاروحدت، ویژه بانوان روی صحنه می‌رود. قطعات معروفی چون «گل گلدون من»، «سیب»، «مرد من»، «پرنده» و «قلک چشات» در این کنسرت که هر روز در یک نوبت به قیمت ۴۵ تا ۱۱۵‌هزار تومان برگزار می‌شود، اجرا خواهد شد.

ذوب‌آهن هم رامین را نخواست!
روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه کوتاهی اعلام کرد:   «با احترام ویژه به جایگاه ورزشی و قابلیت‌های فنی انکارنشدنی رامین رضاییان به‌عنوان یکی ازموثرترین بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران، اخبار مربوط به پیوستن ایشان به تیم فوتبال ذوب‌آهن صحت نداشته و این باشگاه جای خالی برای جذب او ندارد.»


تعداد بازدید :  348