شماره ۱۵۱۹ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
تریبون

عزت‌الله ضرغامی: سلبریتی‌ یعنی کیارستمی! به دوستان و همکاران هنرمندم توصیه می‌کنم، اخلاق و رفتار مرحوم عباس کیارستمی را الگوی خود قرار دهند تا ماندگار شوند. با اینکه با او اختلاف دیدگاه داشتم ولی همواره تحت‌تأثیر شخصیت و «پرستیژ» او بودم. او هیچگاه به دنبال این نبود که با عبور از «خط قرمز»ها برای خودش موقعیت بسازد، بلکه به عکس تلاش می‌کرد تا چارچوب آثار خود را با مقتضیات کشور تطبیق دهد. بارها به من گفت که چون نمی‌تواند آنطور که لازم می‌داند از زنان نقش بگیرد، سوژه‌های نسبتا مردانه انتخاب می‌کرد!

امید ابراهیمی: بعد از جام‌جهانی انتظارات از تیم‌ملی بالا رفته است. مشکلات تیم‌ملی همیشه وجود داشته است. قبل از جام‌جهانی این مشکلات بود و در دوره‌های قبل هم این مسائل وجود داشت. با تلاش کادر فنی و بازیکنان سعی می‌کنیم خودمان را به خوبی آماده کنیم. امیدوارم قهرمان قاره آسیا شویم؛ کار خیلی سختی است، اما امیدوارم با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی این مهم اتفاق بیفتد. باید قبول کنیم که حریفان هم به بهترین شکل تدارک می‌بینند و با حریفان بزرگ بازی می‌کنند، اما ما این شرایط را نداریم، ولی سخت تلاش می‌کنیم.

حمید فرخ‌نژاد: برخی به من می‌گویند که برای خودنمایی، نسبت به موضوعات اجتماعی یا سیاسی در صفحه اجتماعیت واکنش نشان می‌دهی. چه حماقتی است که من بخواهم برای دیده‌‌شدن در صفحه اجتماعی‌ام درباره موضوعات مختلف واکنش نشان دهم. من اگر در صفحه اجتماعی‌ام که بیش از یک‌میلیون نفر فالوور دارد، تبلیغ می‌کردم، کلی پول درمی‌آوردم.

زلاتکو کرانچار: ما وقتی از جاکارتا برگشتیم، اوضاع زمین کمپ تیم‌های ملی وخیم بود، به همین دلیل بیشتر از ورزشگاه کارگران استفاده کردیم، چون وضع زمین کمپ وخیم است. از طرفی تیم بزرگسالان در هتل آکادمی تمرین می‌کند و طبیعتا اولویت با این تیم است و برای اینکه این تیم آرامش داشته باشد، ما به هتل دیگری رفتیم. مشکلات اینچنینی زیادی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا با موفقیت راه‌مان را ادامه دهیم و به هدفی که داریم برسیم.

 


تعداد بازدید :  318