شماره ۱۵۱۹ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
تیتربازی

گلزار آچار فرانسه
این روزها محمدرضا گلزار همه‌جوره هوادارانش را شگفت‌زده می‌کند؛ با اجرای تلویزیونی، با بریدن کیک خوش‌تیپی و البته با انتشار تک‌آهنگ- که عمری ا‌ست دغدغه فعالیت در این زمینه را دارد. این سلبریتی محبوب دیروز با انتشار تازه‌ترین تک‌آهنگ خود با عنوان بارون یک‌بار دیگر در شبکه‌های مجازی کولاک به پا کرد.

واکنش بازیکن فوتسال به اتهام قتل
جواد اسفندیاری ملی‌پوش سابق فوتسال درباره شایعه اتهام به قتل و فرارش از کشور عنوان کرد: «من اصلا دعوا نمی‌کنم،‌ در تمام طول زندگی‌ام دعوا هم نکردم، چه برسد به قتل! من ایران نیستم اما این خبر کذب محض است و به نظر می‌رسد عده‌ای‌ می‌خواهند خرابم کنند.»

تختی علی حاتمی کتاب شد
جهان پهلوان تختی فیلم رویایی زنده‌یاد علی حاتمی بود که عمرش کفاف ساختش را نداد و پروژه نیمه‌تمام باقی ماند. حالا روایتی از چرایی شکل‌گیری این ایده در ذهن علی حاتمی فیلمنامه‌ای شده است به‌نام مرشد و پهلوان به قلم حامد قربانی که از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

ملی‌پوش هندبال مقابل اسراییل بازی نکرد
محسن باباصفری، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال استوا بخارست در بازی با نماینده رژیم اشغالگر قدس به دلیل به رسمیت نشناختن این رژیم و در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برای تیمش به میدان نرفت.


تعداد بازدید :  320