شماره ۱۵۱۹ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
تریبون

خطر کتاب‌ها و جزوات کمک‌درسی
 سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش‌وپرورش عنوان کرد: امروز حجم فراوانی از کتاب‌های کمک‌آموزشی و جزوات آموزشی برنامه درسی ما را در معرض خطر قرار داده است و امروز برنامه رسمی ما در مدارس بشدت در معرض تهدید قرار گرفته و تهدیدهایی را از سوی دایه‌هایی که خودشان را مهربان تر از مادر نشان می‌دهند، می‌بینیم. وی ادامه داد: هنوز زورمان به این موضوع در دبیرستان نرسیده و کنکور سرجای خودش است؛ درواقع تا کنکور باشد، فسادهای چند‌میلیارد تومانی نیز سر جایش باقی است.

به پیامک‌های تهدیدآمیز رسیدگی کنید
 علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از دادستان کل کشور خواست دستور رسیدگی، تحقیق و کشف عاملان ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای نمایندگان در جریان بررسی لایحه CFT را صادر کند. او در نامه‌اش نوشت: «این پیامک‌ها شامل تهدید، توهین و دشنام فراوان بوده است که تبعا آرامش روانی آنها را برهم می‌زند. نظر به درخواست تعدادی از نمایندگان که به این جانب مراجعه کرده‌اند و به‌طورکلی وظیفه ذاتی دادستان کل به‌عنوان مدعی‌العموم، مستدعی است دستور رسیدگی و تقسیم و کشف عاملان این اقدام و سپس معرفی و تعیین مجازات مقتضی برای آنها را صادر فرمایید. قبلا از حسن توجه آن مقام محترم سپاسگزارم.»

۱۵۰۰ مربی سرباز به سازمان فنی‌وحرفه‌ای رفتند
 سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از معرفی ۱۵۰۰ مربی سرباز به سازمان فنی‌وحرفه‌ای خبر داد و گفت: آزمون مهارت‌آموزی سربازان یا سرباز ماهر با هدف ایجاد توانمندی و تخصص برای سربازان به منظور پرشدن اوقات فراغت‌شان در نیروهای مسلح، استفاده از تخصص و توان آنها و پیدا کردن شغل مناسب با توجه به تخصصی که کسب کرده‌اند، بعد از پایان خدمت برگزار می‌شود.


تعداد بازدید :  179