شماره ۱۵۱۹ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
توضیح محک درباره مهمان برنامه فرمول یک
شیمی درمانی علی دو سال پیش تمام شده

شهروند|  برنامه فرمول یک «علی ضیاء» در شبکه یک تلویزیون را خیلی‌ها دیدند. پدری که برای درمان فرزندش، یکی از کلیه‌هایش را فروخت. پس از تماشای این برنامه بود که سیل تماس‌ها با صداوسیما آغاز شد؛ مردم دنبال راهی بودند تا به این خانواده کمک کنند. با شدت گرفتن پیگیری‌ها و تمایل زیاد مردم برای کمک مالی و حتی واریزی‌هایی که انجام داده‌اند، موسسه محک اطلاعیه‌ای منتشر کرد و در آن نوشت درمان «علی ولی‌خانی» دو سال پیش تمام شده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده: «علی ولی‌خانی، فرزند محک است که از مرداد سال ۱۳۹۴ مبتلا به بیماری لنفوم هوچکین (یکی از انواع سرطان‌ غدد لنفاوی) بود و از همان تاریخ با ضریب حمایت صددرصد تحت حمایت محک قرار گرفته است. مندرجات و مستندات پرونده او حاکی از این است که خوشبختانه این فرزند عزیز محک در سایه حمایت‌های بی‌دریغ و بیکران مردم نیکوکار سرزمین‌مان در تیرماه سال ۱۳۹۵ از بیماری رهایی یافته و به استناد گزارش مکتوب پزشک معالج در بیمارستان مرکز طبی در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۵ شیمی‌درمانی به اتمام رسیده و اکنون برای معاینات دوره‌ای مراجعه می‌کند.»
در ادامه این اطلاعیه همچنین عنوان شده: «این بیمار از تیر سال ۱۳۹۵ تاکنون، به‌طور مکرر برای انجام چکا‌پ‌های دوره‌ای و آزمایش‌های مرتبط با آنها به بیمارستان مرکز طبی مراجعه و در هر نوبت، هزینه‌های مرتبط با آن را نیز از موسسه محک دریافت کرده‌ است.
 آخرین مراجعه بیمار به بیمارستان مرکز طبی تهران برای چکاپ و آزمایش‌های دوره‌ای در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۷ بوده است که هزینه آن هم توسط موسسه محک پرداخت شده است. همچنین به‌دلیل قبولی در امتحانات مدرسه، جایزه کارنامه برای تشویق کودک برای ادامه تحصیل پرداخت شده است. همچنین ایشان هزینه مسافرت به تهران را هم دریافت کرده‌اند.
گزارش‌های حمایت مالی و مصاحبه‌های مددکاران موسسه محک مستقر در درمانگاه خون بیمارستان مرکز طبی و همچنین آخرین گزارش پزشک معالج بیمار که در مورخه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ دریافت شده، حاکی از تداوم وضعیت درمان علی فرزند عزیزمان مبنی بر پایان شیمی‌درمانی و انجام معاینات دوره‌ای است.»

 


تعداد بازدید :  596