شماره ۱۵۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر
صفحه را ببند
تریبون

باران کوثری‌: اینکه چرا در تــــــلویزیون ممنوع‌التصویر هستم، هیچ‌وقت اهمیت نداشته و حتی اگر تلویزیون تمایلی به نشان‌دادن تصویر من داشته، من تمایلی نداشته‌ام، بنابراین هیچ‌وقت پیگیری نکرده‌ام اما نکته مهم در این‌باره این است که اگر ما نمی‌توانیم با هم کار کنیم، چه ارتباطی به پخش تیزر تبلیغاتی یک فیلم دارد؟ چون با این کار حقی از من سلب نشده و نمی‌شود و این بازی بچگانه‌ای است که حق تهیه‌کننده را سلب می‌کند. کلا شرایط طوری پیش می‌رود که فکر می‌کنم سینما مثل بچه‌ای است که پدر و مادرش یا نیستند یا زوری ندارند و هر سازمان و ارگان و نهادی بر آن قدرت‌نمایی می‌کند.

سامان قدوس: من دوست دارم در تیم‌ملی هم بازی‌های خوبی انجام دهم. تیمم در فرانسه مثل تیم ایران بازی می‌کند. ما در دفاع بسیار قوی هستیم و در ضد حمله هم خوب کار می‌کنیم. امیدوارم گل‌هایی که در باشگاهم زدم را در تیم‌ملی هم بتوانم بزنم. درباره انتقادها از کی‌روش به خاطر بازی‌نکردنم در جام‌جهانی چیزی نمی‌دانم.  باید از کارلوس کی‌روش سوال کنید. من تمریناتم را دنبال می‌کنم و امیدوارم تیم‌ملی موفق شود.

سیدجواد ‌هاشمی: من در فیلم‌های بسیاری ایفای نقش کردم و در مجموع 29بار در فیلم‌های سینمایی شهید شدم. وقتی فیلم «آهوی پیشونی سفید» را ساختم، کسی باور نمی‌کرد و از من می‌پرسیدند چرا شما این فیلم را ساختید؟  تمام تلاش ما در ساخت این فیلم، شادکردن بچه‌ها بود و اگر بزرگترها نیز از این فیلم خوششان آمده، به دلیل آن بوده که ترغیب شوند تا بچه‌های خود را برای تماشای فیلم بیاورند.

علی کریمی: مصدومیتم رفع شده است. تلاش می‌کنم تا دیگر مشکلی پیش نیاید و بتوانم خوب کار کنم. در تیم‌ملی که کی‌روش ساخته است، این مسائل مهم نیست. باید همه آماده باشند چه یک دقیقه و چه 90دقیقه برای تیم‌ملی مفید باشند. من هم دوست دارم در جام‌ملت‌ها خدمت تیم‌ملی باشم تا هم بتوانم برای کشورم موثر باشم و هم در باشگاهم عملکرد خوبی داشته باشم.


تعداد بازدید :  242