شماره ۱۵۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر
صفحه را ببند
اتحاد طرفداران علی ضیا و مهران مدیری علیه لاله صبوری

شهروند| لاله صبوری در یکی دوهفته اخیر، دوبار مورد هجمه سنگین حماسه‌سازان مجازی قرار گرفته است. بار اول به خاطر مدل موی جوانانه‌اش و دومین‌بار نیز همین دیروز، به ‌خاطر پاسخی که به علی ضیا داد. صبوری ظاهرا در آستانه ششمین دهه زندگیش بیش از همیشه به حاشیه و جنجال مبتلا شده.

دو حمله دسته‌جمعی گازانبری در دوهفته؛ آماری شگفت‌انگیز، آن هم برای بازیگری که سال‌هاست در حاشیه سطح اول بازیگری سینما و تلویزیون نفس می‌کشد و به اصطلاح زیاد توی چشم نیست. بخصوص اینکه در برنامه علی ضیا اتفاق خاصی رخ نداد که سزاوار این‌همه توهین و اعتراض باشد. این برنامه قرار بود با لاله صبوری درباره شهرت، مهران مدیری، اجرا، فرزندانش و تغییر لایف‌استایل در ایران سخن بگوید. همین اتفاق هم رخ داد. پس دلیل این‌همه جاروجنجال چیست؟

لاله صبوری در برنامه فرمول یک صحبت‌هایی درباره مهران مدیری کرد که به مذاق هواداران او خوش نیامد: اختلاف مدیری با من جایی آغاز شد که من سر کار دیگری رفتم و باعث دلخوری ایشان شدم. اصولا هم رابطه خوبی نداریم. البته ایشان که اصولا توضیح نمی‌دهند! سخن بزرگان است که می‌گوید اگر توضیح بدهی، کسر شأنت می‌شود!  مورد دوم جنجالی برنامه هم زمانی پیش آمد که علی ضیا درباره سن لاله صبوری پرسید و او با گفتن پاسخی تهاجمی نشان داد میلی برای ادامه این بحث ندارد: به تو چه! البته در ادامه با لبخند سعی کرد ماجرا را جمع کند و نشان دهد که به شوخی چنین حرفی را به زبان آورده است، اما ماجرا آغاز شده بود و از این لبخندها کاری برنمی‌آمد.

حالا لاله صبوری از دو سو مورد حمله قرار گرفته. هواداران مدیری به ‌خاطر حرف‌هایی که درباره «استاد» زده؛ و هواخواهان علی ضیا به این دلیل که پاسخی بی‌ادبانه به چهره محبوب‌شان داده. خود ضیا هم به ‌واسطه ماجرای پدر کودک سرطانی و افشاگری بعدی موسسه محک مورد هجوم عده‌ای دیگر قرار دارد. اینها همه یعنی که فرمول یک علی ضیا در چند روز اخیر پرتلفات‌ترین برنامه تلویزیون بوده، صحنه نبردی دامنه‌دار، که حداقل دو چهره شناخته‌شده را سیبل عده‌ای ناشناس کرده است.

لاله صبوری اما دوست ندارد این حملات ادامه‌دار باشند. او که در پایان برنامه با گفتن «مردم با رک‌بودن و شوخی‌های من آشنا هستند» به‌ نوعی از گفته‌هایش عذرخواهی کرد، دو روز بعد از موج حملات مجازی در توییتی نوشت: من همون لاله صبوریتونم که طرفدارهای آقای ضیا و آقای مدیری کم مونده رو دیوار خونه‌مون بد بیراه بهم بگن، یکی نیست بگه خسته نشدین آن‌قدر گفتین سن؟ بابا من که رو آنتن زنده گفتم ٤٨سالمه، با ضیا هم شوخی کردم، وقتی پرسید در عنفوان 50سالگی هستید، گفتم به شما چه!


تعداد بازدید :  363