شماره ۱۵۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر
صفحه را ببند
تیتربازی

فیلمی دیگر برای امام علی(ع)
 رسانه‌ها روز گذشته خبر از تولید یک فیلم سینمایی درباره امام علی(ع) دادند. این فیلم که عباس یوسفی کارگردان کویتی در ایران تولید کرده، The tale of the heaven با داستان بهشت نام دارد. فارس و شفقنا همچنین تریلر این فیلم سینمایی را نیز رونمایی کردند...

مهدوی‌کیا در مسیر کریمی و دایی
ای‌اف‌سی در ادامه سلسله گزارش‌های خود، 8 نامزد بهترین مدافع ادوار جام ملت‌های آسیا را معرفی کرده که مهدی مهدوی‌کیا هم در این فهرست قرار دارد و با آرای مردم می‌تواند بهترین مدافع شود. پیش از این علی دایی و علی کریمی در بین مهاجمان و‌ هافبک‌ها بهترین شده بودند.

قطعه تازه‌ای از همایون خرم تولید می‌شود
فرزند زنده‌یاد همایون خرم، نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی از انتشار یک آلبوم به خوانندگی همایون کاظمی با آثاری از پدرش در آینده‌ای نزدیک سخن گفت: آلبومی متشکل از تعدادی از آثار قدیمی پدرم به همراه یک قطعه اجرانشده از وی با نظارت بابک شهرکی و بنده درحال تولید و ضبط است.

دیدار دوستانه تیم‌ملی با دو تیم ضعیف دیگر
تیم‌ملی در نیمه آبان که اردوی دیگری برگزار می‌کند، دو مسابقه دوستانه با تیم‌های ترینیداد و توباگو و ونزوئلا انجام می‌دهد. این در حالی است که همین حالا بابت بازی با بولیوی انتقادهای زیادی متوجه فدراسیون فوتبال شده است.


تعداد بازدید :  302