شماره ۱۵۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر
صفحه را ببند
عدد روز

12 درصد کاهش پروازهای خارجی

طبق آمار منتشرشده توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در 6 ماه نخست‌ سال‌جاری، بیش از ۲۳۰‌هزار پرواز در فرودگاه‌های کشور انجام شده و نزدیک به ۲۸‌میلیون مسافر به وسیله این پروازها جابه‌جا شده‌اند. در 6ماه نخست ‌سال‌جاری در مجموع 41 هزار و ۳۳ پرواز خارجی در کشور انجام شده و 6میلیون و 166 هزار و ۲۷۸ مسافر به وسیله این پروازها جابه‌جا شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه‌ سال گذشته به ترتیب ۱۲ و ۱۱‌درصد کاهش نشان می‌دهد.

400 هزارتومان حباب سکه

محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: تصویب یا رد CFT هیچ تاثیری در بازار طلا و ارز ندارد،‌ هم‌اکنون سکه 400 هزار تومان حباب دارد. کشتی‌آرای درخصوص وضع بازار طلا و سکه اظهار داشت: تا صبح امروز تقاضای چندانی در این بازار وجود نداشت، ولی از ساعتی قبل مجدد صف تقاضا درحال تشکیل است. او با بیان اینکه حباب سکه نسبت به دیروز 50‌هزار تومان کاهش یافته است، تصریح کرد: ولی کماکان سکه 400‌هزار تومان حباب دارد که ریشه این حباب هم به خاطر تقاضای موجود در بازار است.

15 درصد جمعیت تهران در بافت فرسوده

نادر محمدزاده، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران گفت:   3268 هکتار از مساحت شهر تهران بافت فرسوده محسوب می‌شود که 15 درصد از جمعیت تهران را تشکیل داده که 85 درصد از آن در جنوب محور انقلاب واقع شده‌اند. محمدزاده در چهل‌ونهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد:   3268 هکتار بافت فرسوده در 196 محله شهر تهران گسترده شده است که از این تعداد ۲۰ محله به‌عنوان محلات تاریخی واجد ارزش، ۸ محله سکونتگاه غیررسمی و 168 محله به عنوان مناطق میانی گزارش شده‌اند.

 


تعداد بازدید :  146