شماره ۱۵۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر
صفحه را ببند
سی دقیقه وحشت در باشگاه بدنسازی زنان تبریز

شهروند| زنان ورزشکار یک باشگاه بدنسازی در تبریز، مورد حمله یک زورگیر مسلح قرار گرفتند. سارق پس از حمله به این باشگاه زنانه، هرچه پول و طلا در این باشگاه بود را دزدید و فرار کرد. در حال حاضر تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد تبهکار آغاز
شده است.
ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه بود که مردی با
در دست داشتن سلاح به باشگاه بدنسازی بانوان در تبریز حمله کرد. زنان در این باشگاه در حال ورزش کردن بودند که ناگهان صدای فریاد مردی آنها را وحشت‌زده کرد. در ادامه این ماجرا مرد مسلح با چاقو  و تهدید پول‌ها و لوازم قیمتی زنان حاضر در باشگاه را به سرقت برد.
به گفته یکی از شاهدان عینی این مرد با تهدید سلاح سرد تلاش می‌کرد هر چه که به دستش می‌رسید را بردارد و محل را ترک کند. این شاهد در ادامه صحبت‌هایش گفت: «این مرد جوان که سیاه پوشیده بود، حدود نیم ساعت در باشگاه فریاد زد و زنان را ترساند. او بانوان حاضر را تهدید کرد که «اگر با پلیس تماس بگیرید همه‌تان را می‌کشم.» مرد تبهکار همه حاضران را رو به دیوار کرده بود و قصد داشت هر چه پول یا طلا بود را به سرقت ببرد البته پول‌ها را گرفت و طلای دختری که قصد داشت با پلیس تماس بگیرد را هم گرفت.»
در ادامه سرهنگ هاشم شعفی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی درباره جزییات بیشتر این پرونده گفت: «سلاح گرم در حمله به باشگاه بدنسازی بانوان در تبریز استفاده نشده و حمله مسلحانه در کار نبوده است. اخاذی از باشگاه بدنسازی بانوان در تبریز انجام شده و استفاده از سلاح گرم در این حادثه کذب است.»
سرهنگ شفعی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «مدیر باشگاه مدعی است که این فرد با ورود به باشگاه و تهدید 5 میلیون ریال از وی اخاذی کرده و متواری شده است.»
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: «صحت و سقم موضوع توسط پلیس آگاهی استان در دست بررسی است و مرد سارق تحت تعقیب پلیس قرار گرفته.»


تعداد بازدید :  290