شماره ۱۵۲۲ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
تریبون

مسعود سلطانی‌فر: ‌سال ۹۷ تا این‌جا برای ورزش ایران بسیار تاریخی سپری شد. ابتدا تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی نمایش خوبی داشت و بعد از آن در بازی‌های آسیایی کاروان ایران موفق بود. در هفته اخیر هم کاروان ورزش ایران در بازی‌های پاراآسیایی توانست با مدال‌آوری‌های پرتعداد عنوان سوم آسیا را کسب کند. ان‌شاءالله در ادامه‌ سال هم شاهد پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و بعد از سال‌ها بتوانیم قهرمان آسیا شویم. همچنین مسابقات کشتی قهرمانی جهان را داریم که امیدواریم کشتی‌گیران هم بدرخشند. امیدوارم تیم‌ملی فوتبال  ایران هم بتواند در جام‌ملت‌های آسیا عنوان قهرمانی قاره آسیا را بعد از سال‌ها به خود اختصاص دهد.

هاروکی موراکامی: من نقد آثارم را نمی‌خوانم. بسیاری از نویسنده‌ها می‌گویند این کار را می‌کنند، اما دروغ می‌گویند. همسرم همه نقدها را می‌خواند، گرچه تنها نقدهای بد را با صدای بسیار بلند برایم می‌خواند. همسرم معتقد است که باید نقدهای بد را بپذیرم و نقدهای خوب را فراموش کنم.

زلاتکو کرانچار: اصلی‌ترین موضوع، تدارک بازی‌های دوستانه است، در این کار جای هیچ‌گونه توجیهی نیست، در این مقطع برگزاری دو مسابقه دوستانه با حریف‌های قدرتمند بین‌المللی درخواست کردم اما انجام نشد. همیشه گفته‌ایم اولویت اول به تیم بزرگسالان اختصاص دارد، اگر قرار است کسی در اختیار دیگری باشد، این تیم امید است که باید در اختیار تیم بزرگسالان باشد و عصای دست آن تیم باشد. تیم امید، تیم (ب) برای بزرگسالان محسوب می‌شود. بحث هماهنگی بین من و کی‌روش نیست، هماهنگی در مورد این امور باید از مدت‌ها قبل از سوی نهادهای ذیربط فدراسیون انجام می‌شد.

علیرضا زرین‌دست: «به دلیل مسائل اقتصادی و گذران زندگی در بعضی از پروژه‌ها حضور یافتم که به واقع هم‌سطح نبودیم و برای اینکه با آنها هم‌سطح شوم مجبور شدم به اصطلاح پای خودم را اره کنم. اما این مورد (هم سطح شدن) در اثر تاثیرگذار بوده است.»


تعداد بازدید :  313