شماره ۱۵۲۲ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
تیتربازی

دیدار ایران با آرژانتین و برزیل
قطری‌ها در تلاشند تا با دعوت از برزیل و آرژانتین تورنمنتی چهارجانبه برگزار کنند که به نظر می‌رسد تیم چهارم دعوت‌شده ایران است. چندی پیش مهدی تاج از برگزاری بازی دوستانه ایران و برزیل در قالب یک تورنمنت چهارجانبه خبر داده بود.

بلیت نیم بهای 13 سینما
بالاخره مدیران سینما هم تصمیم گرفته‌اند برای رعایت حال مخاطبان در این شرایط سخت اقتصادی بلیت سینماها را نیم بها محاسبه کنند. بر این اساس، بلیت 13 سینما از جمله آزادی، کورش، مگامال، باغ کتاب، آفریقا، جوان، قدس، دزاشیب تهران، شهرک، ماندانا، ناهید، سمرقند و تماشا در روزهای شنبه و سه‌شنبه نیم بها اعلام شده است. همچنین سینماهای مگامال هر روز تا ساعت ۱۳، باغ کتاب تا ساعت ۱۵، هویزه مشهد شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۳ به بعد و سه‌شنبه تمامی سانس‌ها، آفریقای مشهد شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۷، سه‌شنبه تمامی سانس‌ها، اطلس مشهد هر روز تا ساعت ۱۶ و سانس ۲۳ تا ۲بامداد، سه‌شنبه تمامی سانس‌ها نیم بهاست، هر روز تا ساعت ۱۹، سه‌شنبه تمامی سانس‌ها نیم بها است.

هزینه یک‌میلیون دلاری رونالدو برای تبرئه
کریس رونالدو گروهی از خبره‌ترین افراد دنیا را استخدام کرده تا تصویر خودش برابر شکایت کاترین مایورگا که مدعی است در سال 2009 از سوی کریستیانو رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته، مصون بماند. کریستیانو با یک‌میلیون دلار وکلا، پزشکان و متخصصان روابط عمومی را استخدام کرده تا از پرونده جنجالی رهایی یابد.


تعداد بازدید :  321