شماره ۱۵۲۲ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
جزییات جنایت و خودکشی مادر و فرزندانش در جوادیه

شهروند| زن جوان که بعد از سقط جنینش به بیماری افسردگی دچار بود، نوشیدنی مسموم به خورد دو پسر کوچکش داد و خودش را هم کشت. دایی بچه‌ها که به خاطر نگرانی‌هایش وارد خانه شده بود، با اجساد این مادر و دو پسرش روبه‌رو شد.
بامداد روز پنجشنبه 19 مهر ماه بود که مرد جوان هرچه با همسرش تماس گرفت، کسی پاسخگو نبود. مرتب تلفن خانه و موبایل همسرش را می‌گرفت، ولی کسی جواب نمی‌داد. این مرد نگران شد و چون راهش دور بود، از برادرزنش  کمک خواست. او به برادرزن خود  گفت که به خانه‌شان برود تا ببیند همسر و فرزندانش کجا هستند. ساعت یک بامداد بود که خبر تلخ را شنید. برادرزن  این مرد بعد از ورود به خانه با اجساد خواهرش و دو پسر کوچکش روبه‌رو شده بود. او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و لحظاتی بعد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی خبر مرگ سه عضو یک خانواده به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد .با حضور ماموران در محل و تایید خبر اولیه بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام شد .
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل، بررسی‌های خود را آغاز کردند. محل وقوع جنایت و تجسس‌های پلیسی نشان از یک حادثه تلخ داشت. زن جوان خودکشی کرده و دو پسرش را هم کشته بود. کارآگاهان پلیس در تحقیقات خود اطمینان پیدا کردند که این زن حدودا 35ساله به هویت مشخص با خوردن نوشیدنی مسموم و در ادامه خوراندن نوشیدنی به دو پسربچه  8 و 10 ساله‌اش اقدام به خودکشی کرده است. او در دست‌نوشته‌ای صراحتا عنوان کرده بود که به خاطر افسردگی شدیدی که داشته، اقدام به این کار کرده است. او در این دست نوشته، گفته بود که چون فرزند نمی خواسته، جنینش را سقط کرده و بعد از آن، دچار عذاب وجدان شده و تصمیم به خودکشی گرفته است. زن جوان در این نامه نوشته بود که به خاطر اینکه فرزندانش زیر دست نامادری بزرگ نشوند تصمیم گرفته آنها را هم به قتل برساند.
همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که همسر متوفی در زمان جنایت برای شرکت در مراسم سوگواری یکی از بستگانش در شهرستان حضور داشته که در پی تماس‌های تلفنی و عدم‌پاسخگویی همسرش به این تماس‌ها، از برادرزنش  درخواست می‌کند برای بررسی موضوع به محل سکونت خانواده‌اش مراجعه کند. درنهایت هم دایی بچه‌ها با ورود به خانه، اجساد مادر و دو فرزندش در کنار یکدیگر را کشف کرد.


تعداد بازدید :  492