شماره ۱۵۲۳ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
تریبون

فرهاداصلانی: «بسیاری از تماشاچی‌ها هستند که این فیلم را دوباره و سه‌باره دیدند. خود من عادت ندارم فیلمى که در آن بازى کردم را بیشتر از یک بار ببینم، اما صادقانه بگویم که فیلم  مغزهای کوچک زنگ زده را چهار بار دیدم و خسته نشدم.»
 
داوود میرباقری: «حالا یک «مختار» با بضاعت اندک ما ساخته شده، رسش را کشیده‌اند. آن‌قدر پخشش کردند که امسال داد من درآمد و گفتم کافی است دیگر. واقعا رویتان می‌شود بازهم پخش کنید؟»
 
رضا یزدانی: دلیل خاصی برای اینکه رسول خادم با من اختلاف یا مشکلی داشته باشد، یادم نمی‌آید. من فقط می‌توانم به این فکر کنم که از قیافه من خوششان نمی‌آید یا اخلاق و رفتارم را نمی‌پسندند. حداقل نیمی از انتخاب‌ها در تیم ملی کشتی سلیقه‌ای است و برخی از نفراتی که الان عازم مسابقات جهانی هستند، در انتخابی قهرمان نشده‌اند. به برخی از افراد دلخواه فرصت دوباره داده شد و برخی نفرات مثل من هم در نظر گرفته نشدند. آنهایی هم که باعث شدند من امسال از تیم ملی دور بمانم، حتما برای خودشان دلیل و منطقی دارند. این شورای فنی که روزانه چند جلسه برگزار می‌کند، حتما تصمیمات درستی می‌گیرد!
 
وینکو بگوویچ: پرسپولیس در بازی رفت برابر السد نتیجه بسیار خوبی گرفت و حالا شانس خوبی برای رفتن به فینال دارد. بازی برگشت سخت است و پرسپولیس نباید در تهران از السد گل بخورد. از طرفی، دفاع السد هم کُند است و پرسپولیس می‌تواند از این موضوع نهایت استفاده را ببرد. پرسپولیس با سختی‌هایی که داشت تا اینجا بالا آمد و باید به برانکو و بازیکنان تبریک بگویم. پرسپولیس شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم این اتفاق برای آنها رخ دهد.


تعداد بازدید :  230