شماره ۱۵۲۳ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
کی‌روش و منتقدان دوباره وارد دعوا شدند
سیرک دسته جمعی!

شهروند| بازهم کی‌روش و اطرافیانش با صحبت‌های جنجالی خود یک حاشیه جدید را برای فوتبال ایران به وجود آوردند که با واکنش تند پیشکسوتان همراه شده است. قصه توهین «میک مک‌درموت» به حمید استیلی دیروز سوژه اصلی فوتبال ایران بود.
توهین لابه‌لای مصاحبه‌های آتشین
در چند روز اخیر موضوع راه‌ندادن بازیکنان تیم فوتبال امید به ساختمان پک اختلافات را میان کادرفنی تیم بزرگسالان و امید افزایش داده است. عصر شنبه «میک مک‌درموت» مربی بدنساز ایرلندی جملاتی تند علیه حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید به کار برد: «حمید استیلی تیم‌ملی را با سیرک اشتباه گرفته؛ اگر دنبال خرس برای سیرک است، از خرس‌هایی که در میانمار جا گذاشته‌، استفاده کند!»
حمله دسته‌جمعی به کی‌روش و دستیارش
بعد از انتشار مصاحبه دستیار ایرلندی، کی‌روش علیه حمید استیلی، پیشکسوتان فوتبال یکی، یکی با مصاحبه‌هایی تند در مقام دفاع از ملی‌پوش سابق فوتبال ایران برخاستند. محمد مایلی‌کهن گفته تیم‌ملی با حضور کی‌روش تیم‌ملی شبیه سیرک است! واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق استقلال جمله تندی به کار برده: «کی‌روش کاری نکند که با «لگد» او را از ایران بیرون بیندازند.» خداداد عزیزی هم از همبازیان قدیمی‌اش مثل دایی، کریمی، عابدزاده و مهدوی‌کیا خواسته علیه این توهین جبهه بگیرند و در پیش‌بینی از آینده اعلام کرده: «دفعه بعد تدارکات پورتو علیه پروین حرف می‌زند!» مهرداد میناوند همدوره استیلی هم گفته: «مربیان خارجی زیادی دیدم و تا به‌حال ندیدم یک‌نفر آن‌قدر پر از حسد باشد و این رفتارها را انجام دهد.» افراد دیگری مثل حشمت مهاجرانی، مهدی پاشازاده و... نیز به اظهارات مک‌درموت واکنش نشان دادند.
نقش فدراسیون چیست؟
قطعا مک‌درموت با هماهنگی کارلوس کی‌روش این صحبت‌ها را مطرح کرده، همان‌طور که در موضوعات دیگری هم قبلا شاهد مصاحبه‌های هماهنگی دستیاران این مربی پرتغالی بوده‌ایم. دیروز حمید استیلی که واکنشی به صحبت‌های مک‌درموت نشان نداد، به ملاقات تاج رفت و در مصاحبه‌ای ملایم با سایت فدراسیون روی همدلی بین تیم‌های ملی
 تأکید کرد!
کی‌روش:  مصاحبه‌ها مثل ارکستر هماهنگ است!
کارلوس کی روش در تمرین دیروز تیم ملی به هجمه که علیه او و مک درموت به وجود آمده، اینطور واکنش نشان داد: «ما می‌دانیم پاسخ‌های هماهنگ شده به صورت یک صدا مثل یک ارکستر از کجا آمدند. این ارکستر برای ما چیز جدیدی نیست و می‌دانیم از کجا می‌خواهند مخل برنامه‌های تیم ملی بشوند. انتقادات باید به سمت افرادی برود که با جبهه‌های افکار خودشان از قصد به دنبال ایجاد دو دستگی و شکاف درون تیم ملی هستند. قابل قبول نیست که در تیم‌های دیگر همه بیایند به صورت هماهنگ شده مثل یک صدای ارکستر به نمایندگی از شخصی که صورتش را به ما نشان نمی‌دهد، صحبت کنند. این باعث
 اذیت کردن مردم و رسانه‌ها می‌شود. اینها با اینگونه دروغ‌ها باعث این اتفاقات می‌شوند. اگر این اتفاق درون تیم من می‌افتاد و یک نفر می‌آمد با دروغ و مطالبی که صحت ندارد باعث اذیت مردم و رسانه‌ها می‌شد من سریعا او را اخراج می‌کردم.»


تعداد بازدید :  297