شهروند| زمانی که مدیریت باشگاه پرسپولیس به علیاکبر طاهری واگذار شد، مدیریت روابطعمومی باشگاه صفحهای اینستاگرامی را در سایت باشگاه بهعنوان صفحه اصلی و رسمی معرفی کرد که در روزهای ابتدایی 35 هزار دنبالکننده داشت. با مرور زمان و فعالیت با نام صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس و تبلیغات همیشگی در سایت اختصاصی باشگاه و همینطور عوامل پرسپولیس به یکمیلیون دنبال کننده رسید. در چنین شرایطی به یکباره این پیج به نام صفحه هواداری تغییر کرد و الان هم گفته میشود در اختیار باشگاه نیست، اما از تمام اخبار، اطلاعات و تصاویر درون تیم استفاده میکند و درآمد زیادی هم از تبلیغات دارد. در رابطه با این مسأله بدون هیچ تردیدی مدیر کنونی روابطعمومی باشگاه بهصورت شفاف باید پاسخگو باشد. با این حال، بعد از مدتی عوامل باشگاه اقدام به راهاندازی پیجی دیگر کردند و اینبار حتی در مکاتبه با اینستاگرام شرایطی را فراهم کردند که این پیج تیک آبی احراز هویت هم بگیرد، اما جالب اینجاست که این پیج به بزرگترین صفحه اینستاگرامی با نام پرسپولیس تبدیل شد و در حال حاضر هم 1.8 میلیون فالوور دارد، اما گفته میشود که مدیریت پیج در اختیار یکی از مسئولان سابق و پیشکسوت پرسپولیس است که از این تیم جدا شد و باشگاه دخل و تصرفی در آن ندارد. چطور میشود پیجهایی که متعلق به باشگاه بود، حالا اخبار و عکسهای دست اول تیم را مخابره میکند؟ چه فرد یا افرادی از نام پرسپولیس برای بزرگکردن پیجها و سپس شخصی کردن آن سوءاستفاده کردهاند؟ ماجرای عجیبتر اینجاست که در حال حاضر اکانتی در توییتر با نام اکانت رسمی باشگاه پرسپولیس فعالیت میکند و مسئولان باشگاه تاکید کردهاند هیچ اکانتی در توییتر ندارند! اما بازیکنان تیم هم این صفحه را فالو کردهاند و روزبهروز مخاطبشان بیشتر میشود. به نظر میرسد که برخی جریانها با سوءاستفاده از نام پرسپولیس توانستهاند پیجهای باشگاه را به تصرف شخصی دربیاورند و درآمد آنچنانی هم به جیب بزنند. باید دید مسئولان باشگاه چه تصمیمی برای این فاجعه میگیرند.